met hoeveel geld rondkomen?

Discussie in 'De lounge' gestart door toekomstigemam, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    zo rond de 500 euro 2 volwassen en 2 kids

2. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Rond de 450 2 volwassenen en 2 kinderen en daar zitten de luiers (alleen voor de nacht nog), wasmiddel

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Zo rond de 250 voor boodschappen.. Incl wasmiddel ed. En voor benzine nog eens 200. En dan kunnen we nog leuke dingen doen, ondanks dat we studenten zijn:D

4. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    35 euro per week. Meer gaat ook niet. De kleine is er nog niet, dan zal dat wel wat meer worden!

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik probeer 70 euro per week aan te houden maar dat haal ik nooit.
    de maandag schrok ik wel in de ah, 100 euro moest ik betalen maar ik moet wel zeggen dat ik veel dure zaken had gekocht: 2 pakken pampers, babyvoeding, nutriton, 8 flessen cola,... dat telt wel

6. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    wij hebben per maand 500 euro voor boodschappen en voor te tanken, soms ook nog huishoudelijke spulletjes, zoals poetsmiddel enzo.'
    Wij hebben nu ook 1 rekening waar alle 2 de lonen opkomen en daar de vaste lasten vanaf gaan en ik zet per maand 500 euro op de oude rekeing van mn man en dat is dan voor boodschappen ed

Luiers heb ik tot nu toe ook in de aanbiedingen gehaald en doekjes ook.
    Ben benieuwd hoe het gaat als de kleine er is

7. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Wij nemen per weer 80 euro op en dan doe ik boodschappen meestal zit ik tussen de 25 en 40 euro in wat ik over hou dat sparen we of gaan we van uit eten
    Ik ben opgegroeid in bijstandsgezin dus weet de koopjes te vinden
    Dit is voor 2 volwassenen en 3 katten

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik vraag me af hoe je boodschappen kan doen voor 25 euro per week... ik ben erg koopjesbewust, maar dat zou me echt niet lukken (ook niet toen we met zn 2en waren).. ML drinkt elke dag minimaal 1 liter melk, eet voldoende brood met bijbehorend beleg, wilt savonds een goed stuk vlees bij zijn eten etc..

mag ik vragen wat je weet aan te schaffen in een week van 25 euro? misschien kan ik er nog wat tips uit halen

9. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik heb 500 euro voor de boodschappen maar meestal wordt het rond de 650.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Dat vraag ik mij ook af limmeke. Mijn man eet alleen al 2/3 broden per week met 3 pakjes kaas (ok, wel voorgesneden). Stukje vlees 's avonds, zelfs voor iets simpels als slavinken ben je toch al gauw een euro of 4 kwijt.

11. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

haha 35 euro geef ik al uit aan luiers, billendoekjes en voeding voor mijn jongste per week.

12. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    We proberen een bedrag van 150 per week aan te houden (inclusief luiers en benzine). Gelukkig kunnen we daar overheen als het nodig is, maar ik let er wel op :)

13. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Dat vraag ik me ook af,als je niet meer te besteden hebt zal je wel heeeel creatief moeten zijn.
    Ikzelf heb ook een klein inkomen maar dat lukt me niet.Ik vind het wel erg belangrijk dat mijn zoontje en ik gezond en gevarieerd eten en ook wat (gezonds) te snacken hebben.
    Ik bezuinig liever op kleding ofzo dan op het eten.

Hier inclusief alles (luiers,billendoekjes,wasmiddel,schampoo) ongeveer 65,- per week.

14. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier wordt geen bier gedronken.
    Mijn man is meer een whisky-type ;) en ik hou het bij een wijntje.
    Drank koop ik zelden. Meestal krijgt mijn man een fles whisky als hij iemand geholpen heeft met een computerprobleem o.i.d.

15. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij proberen om van 250 euro rond te komen per maand. Soms zijn we minder kwijt maar ook wel eens iets meer. Wij zijn met twee volwassen , baby van bijna 6 maanden en een hond. We tanken niet vaak omdat we de auto niet nodig hebben om dagelijks naar het werk te gaan. En een kratje bier kopen we alleen met een verjaardag.

16. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Nou als volgt:

Vlees hoeft niet duur te zijn. Bij de Aldi heb je 4 zigeunerschnitzels voor 2 euro nogwat. Zo heb je nog wel meer soorten vlees. Ook gehakt is meestal wel ergens in de aanbieding. Ook 35% en 50% stickers schelen een hoop.
    Gemiddeld kan je voor 1 euro per dag vlees eten.

Het goedkoopste brood kost 55 cent, dus dat hoeft ook niet duur te zijn.
    Beleg voor op het brood: euroshopper kaas en vleeswaren is niet duur.

Een dag rijst ipv gewoon kost je 33 cent per pak rijst.

De groente: Potten/blikken groente van euroshopper zijn prima te eten en goedkoop. Verder de aanbiedingen in de gaten houden voor verse groente.
    Aardappelen zijn ook altijd wel ergens in de aanbieding.

Drinken: Tja je moet niet te kieskeurig zijn dan kan je voor rond de 40 cent per 1,5 liter frisdrank je drinken kopen.
    Melk is 52 cent per pak (halfvol euroshopper) als je ze per 6 koopt.
    Koffie is 1,75 per pond euroshopper
    Thee kost haast niks.

Voor 25 euro kan je echt een heleboel kopen als je goed oplet en niet kieskeurig bent. Met name dat kieskeurige is vaak het probleem.

17. knap

knap Niet meer actief

Zit hier rond de 300 euro per maand daar zitten nog luiers bij maar voor 8 lidl euro dochter is overdag zindelijk. wc papier en dergelijke.
    Koop meestal een keer per maand mijn maand boodschappen voor ongeveer 150 euro de rest is dan voor de vergeten boodschap foto.s school en dergelijke.

18. 2jees

2jees Niet meer actief

drukbezocht topic ;)

Hier zo'n 70 euro per week voor ons drieen, pampers en benzine zitten daar niet bij.
    Koop wel veel a merken en soms biologisch. we drinken en roken niet.

19. knap

knap Niet meer actief

:):):) niet boos worden maar jullie leven toch met zijn twee dan koop je al anders boodschappen dan als je kinderen/gezin hebt en ben je iets meer kwijt.

20. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Hier 80 a 90 euro per week, soms iets meer, soms iets minder.
    2 volwassen,1 kind & 3 honden

Deel Deze Pagina