Rond de 450 2 volwassenen en 2 kinderen en daar zitten de luiers (alleen voor de nacht nog), wasmiddel
Zo rond de 250 voor boodschappen.. Incl wasmiddel ed. En voor benzine nog eens 200. En dan kunnen we nog leuke dingen doen, ondanks dat we studenten zijn
ik probeer 70 euro per week aan te houden maar dat haal ik nooit. de maandag schrok ik wel in de ah, 100 euro moest ik betalen maar ik moet wel zeggen dat ik veel dure zaken had gekocht: 2 pakken pampers, babyvoeding, nutriton, 8 flessen cola,... dat telt wel
wij hebben per maand 500 euro voor boodschappen en voor te tanken, soms ook nog huishoudelijke spulletjes, zoals poetsmiddel enzo.' Wij hebben nu ook 1 rekening waar alle 2 de lonen opkomen en daar de vaste lasten vanaf gaan en ik zet per maand 500 euro op de oude rekeing van mn man en dat is dan voor boodschappen ed Luiers heb ik tot nu toe ook in de aanbiedingen gehaald en doekjes ook. Ben benieuwd hoe het gaat als de kleine er is
Wij nemen per weer 80 euro op en dan doe ik boodschappen meestal zit ik tussen de 25 en 40 euro in wat ik over hou dat sparen we of gaan we van uit eten Ik ben opgegroeid in bijstandsgezin dus weet de koopjes te vinden Dit is voor 2 volwassenen en 3 katten
ik vraag me af hoe je boodschappen kan doen voor 25 euro per week... ik ben erg koopjesbewust, maar dat zou me echt niet lukken (ook niet toen we met zn 2en waren).. ML drinkt elke dag minimaal 1 liter melk, eet voldoende brood met bijbehorend beleg, wilt savonds een goed stuk vlees bij zijn eten etc.. mag ik vragen wat je weet aan te schaffen in een week van 25 euro? misschien kan ik er nog wat tips uit halen
Dat vraag ik mij ook af limmeke. Mijn man eet alleen al 2/3 broden per week met 3 pakjes kaas (ok, wel voorgesneden). Stukje vlees 's avonds, zelfs voor iets simpels als slavinken ben je toch al gauw een euro of 4 kwijt.
We proberen een bedrag van 150 per week aan te houden (inclusief luiers en benzine). Gelukkig kunnen we daar overheen als het nodig is, maar ik let er wel op
Dat vraag ik me ook af,als je niet meer te besteden hebt zal je wel heeeel creatief moeten zijn. Ikzelf heb ook een klein inkomen maar dat lukt me niet.Ik vind het wel erg belangrijk dat mijn zoontje en ik gezond en gevarieerd eten en ook wat (gezonds) te snacken hebben. Ik bezuinig liever op kleding ofzo dan op het eten. Hier inclusief alles (luiers,billendoekjes,wasmiddel,schampoo) ongeveer 65,- per week.
Hier wordt geen bier gedronken. Mijn man is meer een whisky-type en ik hou het bij een wijntje. Drank koop ik zelden. Meestal krijgt mijn man een fles whisky als hij iemand geholpen heeft met een computerprobleem o.i.d.
Wij proberen om van 250 euro rond te komen per maand. Soms zijn we minder kwijt maar ook wel eens iets meer. Wij zijn met twee volwassen , baby van bijna 6 maanden en een hond. We tanken niet vaak omdat we de auto niet nodig hebben om dagelijks naar het werk te gaan. En een kratje bier kopen we alleen met een verjaardag.
Nou als volgt: Vlees hoeft niet duur te zijn. Bij de Aldi heb je 4 zigeunerschnitzels voor 2 euro nogwat. Zo heb je nog wel meer soorten vlees. Ook gehakt is meestal wel ergens in de aanbieding. Ook 35% en 50% stickers schelen een hoop. Gemiddeld kan je voor 1 euro per dag vlees eten. Het goedkoopste brood kost 55 cent, dus dat hoeft ook niet duur te zijn. Beleg voor op het brood: euroshopper kaas en vleeswaren is niet duur. Een dag rijst ipv gewoon kost je 33 cent per pak rijst. De groente: Potten/blikken groente van euroshopper zijn prima te eten en goedkoop. Verder de aanbiedingen in de gaten houden voor verse groente. Aardappelen zijn ook altijd wel ergens in de aanbieding. Drinken: Tja je moet niet te kieskeurig zijn dan kan je voor rond de 40 cent per 1,5 liter frisdrank je drinken kopen. Melk is 52 cent per pak (halfvol euroshopper) als je ze per 6 koopt. Koffie is 1,75 per pond euroshopper Thee kost haast niks. Voor 25 euro kan je echt een heleboel kopen als je goed oplet en niet kieskeurig bent. Met name dat kieskeurige is vaak het probleem.
Zit hier rond de 300 euro per maand daar zitten nog luiers bij maar voor 8 lidl euro dochter is overdag zindelijk. wc papier en dergelijke. Koop meestal een keer per maand mijn maand boodschappen voor ongeveer 150 euro de rest is dan voor de vergeten boodschap foto.s school en dergelijke.
drukbezocht topic Hier zo'n 70 euro per week voor ons drieen, pampers en benzine zitten daar niet bij. Koop wel veel a merken en soms biologisch. we drinken en roken niet.
niet boos worden maar jullie leven toch met zijn twee dan koop je al anders boodschappen dan als je kinderen/gezin hebt en ben je iets meer kwijt.