Wij doen voor ongeveer 80 euro in de week inc wasmiddel etc Totaal dus 320 per maand daarnaast 40 euro benzine totaal dus 360 euro Ik wil minderen met boodschappen maar is erg moeilijk
Wij hebben een rekening waar we 550 euro voor de hele maand op storten. Zit ook één x tanken (90 euro bij) en alle luiers/doekjes/alle boodschappen e.d. Soms nog eens een verjaardagskadootje. Hebben er meestal net iets te weinig aan. Leven ook niet heel zuinig qua boodschappen
Maar dan eet je toch heel erg veel of heel erg duur? Ik doe mijn boodschappen bij de AH en eet echt niet alleen maar pannekoeken en macaroni maar zou niet weten wat ik allemaal moet kopen voor 200euro per week voor 2volwassenen en 1 kind.Dat krijg ik nooit op,en ben een flinke eter hoor!
Gisteren samen met man alles flink uitgezocht. Maar meer als 200 kunnen we echt niet kwijt aan boodschappen per maand. Dat is echt alles inclusief. Boodschappen wassen kleding en voeding-verzorging spullen voor kleine man. Dan houden we 50 euro over per maand en dat is echt voor cadeaus En noodgevallen. En van wat ik hier lees is dat niet veel! Helaas moet het wel zo nu man werkloos is. en sommige eten voor 200 per week! Poehe Wat een bedragen zeg! Dan moet je inderdaad wel elke dag luxe eten!
Bizzy even een vraag, hier op de kleuterschool werd inderdaad aangegeven om te zorgen voor een beker die als hij omvalt niet direct leegloopt. Ik heb voor 6,60 een pop up beker van mepal gekocht, deze lekt niet En ik ben een heel stuk goedkoper uit als met pakjes. Ik vind dat de school je niet kan/ mag verplichten om alleen pakjes mee te geven, omdat dit kosten zijn die niet echt laag zijn. Ik probeer ook op te passen en ga regelmatig naar Duitsland omdat daar boodschappen toch wel vaak goedkoper zijn
Verse vis, wijn, goede olijven, muslibrood, groente en fruit van buiten het seizoen, goed vlees qua dierenwelzijn, stukje nagelkaas. Dat soort dingen.
ja dan kom je er inderdaad wel Heerlijk allemaal Dat doen wij soms...maar niet elke week. Vlees en vis wel goed ( biologisch et cetera...) Maar wij komen meestal rond de 100 euro...vind dat ook erg veel. Maar goed..veel groente en fruit. Dan kom je al snel op zulke bedragen helaas. Misschien moet ik maar zelf gaan verbouwen
70,- per week. 2 volwassenen 3 katten. 25euro aan rookwaren, Elke dag verse groente en fruit, wij eten ook gewoon wel rundvlees varkenshaas. Je moet gewoon goed kijken, en als wij eens extra overhouden sla ik dingen op in de vriezer. Qua pasta kook ik dan gewoon voor 2 dagen. Waspoeder is bijna elke week wel bij de bas dirk of digros in de aanbieding. (4 voor 10) Shampoo ook in de aanbieding halen bij kruidvat. En als je een keer iets meer nodig hebt, en dus minder overhoud. Gezellig aanschuiven bij ouders/schoonouders. Alleen wij zijn hier geen voorstander van, dus word het een keer de frietpan of een pannenkoek!
Zelf groente verbouwen zit ook vaak in mijn hoofd. Maar ik vind er gewoon de tijd niet voor. Mss als m'n dochtertje wat ouder is..lijkt me leuk om haar te laten helpen...met een gietertje enzo.
Ik denk hier voor 100 euro aan boodschappen per week. Incl. Schoonmaakmiddel maar manlief eet wel 4 dagen per week op z'n werk. Er gaat ook bijna iedere week wel een krat bier doorheen en voor ik zwanger werd ook een fles wijn per week van minimaal 25,- (inkoopprijswijnen) En dan ook nog 2x per maand uit eten/ergens lunchen oid. Zit ook niet bij de 100 euro. En verzoringensmiddelen ook niet, dat is denk ik 130 per maand (dure make up ed.) En nog vers vlees voor de doggie maar dat koop ik groot in. We kunnen makkelijk bezuinigen maar het hoeft niet dus dan doe je dat een stuk minder snel. Ik kom ook uit een bijstandsgezin, ik kweet hoe het is om voor niks een gezin te moeten onderhouden maar ik heb hard gewerkt om nu al een goede baan te krijgen en dan geniet ik er ook graag van.
Hier eigenlijk hetzelfde. Rond de 100 euro aan dagelijkse boodschappen per week. We bezuinigen niet omdat het niet hoeft en eten dus vaak lekkere dingen en wat luxer. Iets lekkers voor bij de koffie, geen standaard bruin brood maar veel maïsbrood en oerbrood, tappenades op stokbrood, biologisch vlees en we eten veel fruit wat anders is zoals mango, avocado etc. We gaan vaak wat lekkers halen in het weekend voor lunch, zoals kibbeling of lekker ergens uit lunchen. Minimaal 1x pm uit eten en we drinken graag een glaasje wijn in het weekend. Luiers en cosmetica zitten niet in die 100 euro evenals het vers vlees (KVV) voor onze 2 honden niet. Ook wij kunnen makkelijk bezuinigen als het zou moeten, maar we hebben een goede baan waar hard voor gewerkt word, dus willen we er ook graag van genieten. Wel respect voor iedereen die het met minder moet/kan doen! Chapeau!
Alleen boodschappen, tussen de 5-600 euro. 2 volw 3 kinderen (1 in luiers) en hier eten vier dagen in de week diverse kindjes tussen de middag mee extra Dan heb ik zeker 7 kinderen aan tafel.
Gezellig!!!!! Wij ook rond de 400 per maand aan boodshappen incl. luiers / doekjes. VL zou wel meer willen uitgeven. Hij kan goed koken en haalt het liefst dure producten om een goed gerecht in elkaar te flansen. 1x in de zoveel tijd doet hij dat dan ook. Maar zou dat dagelijks zijn dan zouden we meer per maand uitgeven.