Vroeg me af bij hoeveel week de mooiste 3d pret-echo wordt gemaakt ? ben zelf bijna 19 week maar denk dat ik nog wel een paar weekjes moet wachten.. wil zelf wel duidelijk het gezichtje enzo zien.. en waar hebben jullie dat laten maken... ? alvast bedankt !
Mijn verloskundige raadde aan pas vanaf 25 weken omdat de baby dan ook meer vet heeft. Wij hebben dit advies gevolgd en gaan morgen
Ik heb het al met de 17 weken gedaan en vond het geweldig Het beeld viel me ook echt mee, had inderdaad een kindje met heeeeeeeel weinig spek verwacht maar dat viel echt mee Foto;s in mn album
dus al met 17 week al een echo gemaakt.. hmm denk toch dat ik nog ff moet wachten .. wil echt een goed gezichtje zien.. toch ff kijken of 'het ' neusje heeft van z'n papa.. niet dat jouw echo's niet mooi zijn hoor , integendeel had niet verwacht dat je 'het' nu zo goed kan zien.. maar uh , wij verschillen niet veel van de weken.. 2 daagjes verschil.. ! hahaha, toch grappig.. de meesten hier zijn toch al een stukje verder.. thnx voor je reactie..
Jaa is ook hoor.. ik was gewoon zooo nieuwsgierig dat ik het toch niet kon laten En het scheelt dat ik een pakket van 3 heb... 1 keer met de 17 weken, 1 keer met de 23 weken en 1 keer met de 26 weken (zoiets geloof ik ) Dus de echo's de volgende keren zijn gegarandeerd mooier Maar had zelf idd ook niet verwacht dat ik het nu al duidelijk kon zien en het is sowieso natuurlijk fijn om even te kijken naar je kleintje We schelen idd niet veel grappig wanneer heb je de 20 weken echo?
ja dat snap ik , zou het nu ook wel willen maar ben dan bang je het dan nog niet echt goed kan zien.. denk dat ik het maar tegen de 25 week ga doen .. zkers is het mooi om je kleintje te zien, wat een wonder he dat zoiets in je groeit..! maar de 20 week echo heb ik vrijdag over 2 week.. en we willen weten wat het wordt , de verrassing er dan wel af als je het eenmaal in de armen hebt maar vindt het zelf wel heel erg makkelijk met kleeertjes kopen en kamertje inrichten.. er zijn ook tegenwoordig zulke leuke kleertjes te koop .. ! en wanneer hebben jullie de 20 week echo ? en willen jullie het ook weten wat het wordt..?
Oee spannend he! Ik heb hem vandaag over 2 weken! Ben wel heel benieuwd of alles ECHT goed is maar dat zal wel.. Ik weet al wat het wordt dat was een groot voordeel van de echo bij 17 weken.. Ik krijg een jongen dus heb al heeeeeeeel veel kleertjes gekocht & de aankleding van de babykamer etc erg leuk! Heb je een voorgevoel wat je krijgt?
ja das dan wel weer een voordeel van zo'n echo.. dus jullie krijgen een jongen.. hahaha , dus de winkels zijn nu leeg geplunderd..? is toch leuk ! je kan tegenwoordig zulke leuke , grappige kleertjes krijgen..! met van die leuke tekstjes.. weet de rest van de familie en of vrienden het ook al of hou je dat nog ff voor je zelf..? maar mijn voorgevoel zegt dat ik een jongen krijg.. weet ook niet waarom maar het zou ons verder niks uit maken hoor .. maar als ik dan in de winkel sta , stap ik als eerst toch naar de jongenskleding , en praat al in hij-vorm maar dat zegt natuurlijk niks.. we zullen afwachten maar ben reuze benieuwd ! maar kwa uitzet hebben we het verder netraal gekocht (ook als er nog een 2de komt). alles al in huis op de box na...toch wel stiekem al toen we hoorden dat ik zwanger was , al van alles gekocht, misschien zijn we er toch erg snel mee begonnen maar dat doe je toch automatisch. het gaat me meer om de kleertjes en de aankleding.. met ht kamertje beginnen we pas over een week of 6 pas mee , eerder vindt ik het niet nodig.. en hoe is het bij jou ? ook als een dolle alles gekocht en gedaan?
indd vanaf 25 weken is het mooier omdat de baby meer vet op het huidje heeft maar het ligt er ook helemaal aan hoe je kindje ligt en of het een beetje mee werkt wij zijn vorige week woensdag geweest maar madam wilde niet zo heel goed mee werken hebben wel mooie foto,s maar ik had graag meer willen zien hahahaah
@Mvjason: Wow ! Wat een duidelijke echo (die van 10 wkn).Ikzelf ben nu bijna 9 weken zwanger, en over 8 dagen hoop ik voor onze eerste echo te gaan.Ik hoop dat wij ook zo'n duidelijke echo te zien krijgen. Mooi joh !
Jaaaa ik krijg een stoere man vind het zo leuk! Ik had zelf ook heel sterk het voorgevoel van een jongen.. praatte ook echt al in hij vorm en liep ook constant naar jongens kleertjes te kijken hihi nou meis mama voorgevoelens kloppen vaak, dus wie weet Ik heb gewoon tegen iedereen vertelt dat ik een jongen krijg.. vind ik ook leuker met het krijgen van cadeautjes hahaha Alleen de naam hou ik wel voor mezelf, zolang dat lukt tenminste Het kamertje had ik rond de 13 weken gekocht.. de aankleding heb ik vorige week gekocht weekje nadat ik wist dat het een knul zou worden... heb van Colorique alles en dan in het zeeblauw-groen.. ben helemaal verliefd! Het kamertje komt wel pas in augustus hoor, en de aankleding pas in september.. maar dat is allemaal nog tijd genoeg En jullie? al een idee wat voor aankleding je wil bij een knul en bij een meisje? @ allemaal: Met 10 weken had ik ook al echt zo'n mini mensje zoooo leuk na allemaal wazige echo's rond 6 weken
ja dat mee werken , dat zit er soms niet echt in.. maar heb je fo'to's ff bekeken maar een leuke babykamer ! beetje een romantische stijl, hou ik van , heb zelf ook zoiets gekocht.. hou persoonlijk niet echt van dat strakke wit enzo voor een babykamer..
nee daar houden wij ook totaal niet van en op deze kamer wa sik opslag verliefd en moest hem persee hebben of man lief het er mee eens was of niet haahahah we hebben het indd lekker romantishe en niet zo druk gewoon neutraal dat wilde ik graag ik krijg wel een meid maar het kamertje moet gewoon lekker rustig blijven