Maandag hebben wij een pretecho! Ik kijk er al een hele tijd naar uit. Want het wordt er zo een waar je je baby zo ongeveer kan zien als dat hij er uit ziet...4D geloof ik dat dat is. En dan laat ik ze ook nog eens kijken naar het geslacht. Want ze zeiden bij de 20 weken echo wel dat t een meisje wordt. Maar eerst zien en dan geloven. Nou met zo'n echo kunnen ze wel zien of er een piemeltje aan zit denk ik zo Maar denk dat ik dan NOG niet overtuigt ben als ze meisje zeggen hoor... Dus nou vroeg ik me af of er ook mensen zijn die zo'n echo gehad hebben en waar ze ook van zeiden het is een meisje...maar waar het toch niet bij klopte? (wordt hier namelijk al weken gek gemoppert dat t een meisje is terwijl ze dat op zo'n 20 weken echo toch niet met 100% zekerheid kunnen weten, toch? en ik weet al wat er gebeurt als ze nu weer meisje zeggen )
Bij ons werd er al vanaf de 20-weken echo geroepen dat het met 99% zekerheid een jongetje zou worden, en het was ook bijna niet te missen. En het werd een jongetje. Maar ik heb me laten vertellen dat je dat bij meisjes net zo goed met zoveel zekerheid kunt beoordelen. Mits ze er goed voor ligt natuurlijk. Spannend hoor, veel plezier maandag! Groetjes, Wendy
Hallo allemaal Bij ons hebben ze bij 20 weken via een pretecho (geslachtsbepaling) gezegt dat het een meisje is. Maar in het ziekenhuis zeggen ze dat het niet te zien is op de echo omdat er teveel laagjes tussen liggen (vet en de placenta aan voorkant) Ik twijfel dus ook heel erg en mijn man ook. iedereen roept ook dat het een jongen word. Wij willen met 25 wkn nog een pretecho laten maken 4d en hopen dan meer te zien en meer zekerheid te hebben. tot die tijd houden we alles wat we kopen maar neutraal. groetjes
Heel veel plezier maandag! Je kan ook vragen of ze extra goed op het geslacht willen inzoomen! Dan kun je het vast ook zelf zien!
heel veel plezier meid maandag wij hadden woensdag een pretecho het was super wilde ook nog voor de zekerheid weten of het een echte meid was nou in 4d was het super goed tezien hoor kon niet missen zo,n hamburger hahhaha als je me foto wil zien moet je maar even pben want vind het niet iets om zomaar in me album tezetten je weet maar nooit met die gekken van tegenwoordig
Leuk een 4d echo....... Ik wens je veel plezier! ik kan niet wachten tot wij ook mogen en ik heb dus hetzelfde ik wil dat ze dan ook nog eens kijken of het wel echt een meisje wordt, terwijl ik hier zelf al voor de 20 weken echo van overtuigd was..... Veel plezier.....
Dankjewel meiden! Ik kijk er al erg naar uit. Ben benieuwt hoe het er uit zal zien morgen. Hopelijk kan ik ook zo'n hamburgertje zien En anders ben ik ook wel blij met een knakworstje hoor. Maar heb toevallig al een erge hamburger tik sinds ik zwanger ben. Dus ...
een meisje is nooit 100% zeker, een jongen wel. Als een baby namelijk met zn beentjes bij elkaar zit met het worstje ertussen, kan het voor een hamburger aangezien worden maar een jongen blijken te zijn. Maar als je duidelijk een worst ziet zitten, kan het niet voor een meisje aangezien worden. Ik weet et pas 4 juli ;(
nou bij mij konden ze het dus wel 100% zien je ziet echt een hamburger zitten met de 4d echo als dit geen meid is weet ik het echt niet meer
Hey hey Veel plezier morge ! Wij hebben woensdag een pretecho 3D/4D Ook ik laat ze nog ff een keer kijken naar het geslachtje , ze waren er bij de 20 wk echo 99% van overtuigd maar toch ff voor de zekerheid nog een keer na laten kijken haha.
Ben nog niet geweest hoor! Vanavond pas om half 8. En idd miracle08 dat zeiden ze bij mij ook...Maar ik heb t op 90 gehouden. Zelfs ondanks dat de vk zei dat t toch voor 95% zeker zou zijn...naja wat is 5% Ik ben erg benieuwt wat ik te zien krijg over n uurtje *zenuwwww* @Devilschase: Bij een jongen kunnen ze t ook mis hebben met een normale echo. Dan zien ze nml t worstje niet maar...nja weet ik wat ze dan zien (heb bij mn eerste alleen rond de 8 weken n echo gehad en bij de 2e helemaal niks) Nou ik ga ff eten. Jullie horen nog van me OH en diegene die binnenkort ook een echo hebben: Heel veel plezier!
Wel spannend dan..Ik ben wel benieuwd of je dan echt zekerheid krijgt. Laat je wel iets weten en evt een foto zien ?
ow spannend meid nu ben je bijna bij de pret echo heel veel plezier met het kijken naar jullie kindje ben benieuwd
Nou we zijn weer terug! Ergens een beetje teleur gesteld. Maar had t ook wel verwacht. ZE (jawel...weer zeggen ze een meisje) lag met dr gezichtje tegen de placenta. Mn placenta ligt nml helemaal voor op en onderaan (niet voor de opening). En mevrouwtje ligt al weken met dr hoofdje beneden. Zo ook vandaag. En dan nog met dr gezichtje naar voren ook. Normaal zou dat erg gunstig zijn...als die placenta er niet had gezeten Maar we hebben dr in actie gezien. Ze lag lekker te sabbelen alsof ze n zuurtje in dr mond had En ze was bezig met dr navelstreng. Die zat in dr gezicht en zij was steeds met dr handje voor dr gezicht door aan t maaien. Waarschijnlijk om die placenta weg te krijgen ofzo. We hebben alle hart kamertjes los van elkaar gehoort. En alles op dvd mee terug. Plus 14 fototjes Ik heb helaas weer niet in 4D het schaamstreekje kunnen zien. Daar lag ze niet goed voor. Maar wel erg goed een blik kunnen werpen via 3D en wederom een hamburgertje gezien. Dus nu is het voor 97% zeker zei de meneer. "ga er maar vanuit dat t een meisje is" Zei hij. Ik geloof het ietsie meer...maar durf er nog steeds niet van uit te gaan Ga nu even verder voetbal kijken (schijnbaar kijken we dat toch ineens) en dan zal ik morgen ofzo wel wat fototjes erop zetten
Ik heb in mn album een hamburgertje geplaats Erg duidelijk istie niet. En maar 3D. Op t filmpje is hij duidelijker maar we moeten nog even uitvissen hoe we daar fototjes uit kunnen vissen (schijnt te kunnen) En dan plaats ik als t lukt ter zijner tijd wel n nieuwe duidelijkere