Met hoeveel kussens slaap jij/je partner??

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje1, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

2 kussens.

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hier beide 2 kussens

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

wij hebben er 3 op bed liggen maar vriend gooit die van hem altijd weg naar het voeten eind en die pak ik er dan weer bij ik slaap zelf officieel met 2 kussens maar eigenlijk altijd met die van mijn vriend erbij. ik heb 3 verschillende hardheden.

de kussen was ik 1 keer per 2 maand uit net als de dekbedden

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Hier ook,
    Ieder 2 kussen en 1 in het midden

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb 3 kussens. doe er echter een tussen me knieen :0 dus kan je eigenlijk niet meetellen. en dan 2 grote hoofdkussens onder me hoofd. ik plaats een hand/arm tussen deze 2 kussens en anders kan ik echt niet slapen.

vriend heeft ook 2 kussens maar gooit er altijd 1 weg omdat hij ze te dik vind (de nieuwe vind hij niks en slaapt liever op zijn oude vot)

ik doe trouwens maar 1 sloop om de kussen. snap niet waarom ik 2 zou doen.

totaal 5 kussens dus op bed

6. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik slaap op twee kussens, manlief op 1.

7. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik geloof een kussen of 6 a 7 ... en heb altijd ruzie want ondanks die hoeveelheid lig ik nog niet goed :(

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Vroeger sliep ik ook op 2 of 3 kussens, maar ik werd vaak heel moe wakker en had veel last van m'n nek en schouders. Toen ben ik eens naar een beddenzaak gegaan en heb daar geïnformeerd naar kussens. Ik wilde daar nooit veel geld aan uitgeven, maar eigenlijk is dat heel gek want ik lig er elke nacht minimaal 7 uur op... dan mag het ook wel iets goeds zijn en wat kosten!
    Ik heb toen een kussen van Sylvana gekocht, er zijn verschillende soorten van. Het is even wennen, maar het slaapt echt héérlijk! Geen 2 kussens meer nodig, geen gewoel meer, ik word uitgerust wakker en heb veel minder last van m'n nek en schouders.
    NooNooman heeft er later ook een gekocht, maar tegenwoordig slaapt hij vaak zonder omdat hij veel snurkt de laatste tijd en het zonder kussen beter gaat.

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik slaap met 3 hoofdkussens, en heb ook 2 kussenhoezen om elk haha :D

Ik wil er eigenlijk nog een zijkussen bij hebben, vind het zo lekker knus liggen als ik tussen de dekens en kussen gepropt lig ;)

10. Kell1988

Kell1988 Actief lid

10 dec 2010
    113
    0
    0
    Pedagogisch medewerker op een kinderdagverblijf
    Ikzelf heb 2 kussens onder mijn hoofd, mijn man heeft net als jouw man ook 3 kussens! Hij heeft er 1 onder zijn hoofd, 1 tussen zijn armen en 1 tussen zijn benen. Die van tussen zijn armen ligt vaak smorgens op de grond.

11. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik zelf heb 3 kussens.
    2 heeeeeele zachte en daarop mijn miskoop bij Ikea,de Ikea kussen.
    Zo plat en hard als wat dus deze 3 kussens zijn wel nodig haha.
    Ik heb de 2 hele zachte naast elkaar liggen en daarop dat die Ikea plank zeg maar haha.
    Zo slaapt het wel oké maar alleen die kussen van Ikea slaapt werkelijk voor geen meter.
    Nekpijn,hoofdpijn en rugpijn krijg ik dr van als ik alleen op dat kussen slaap.
    Dus snel een nieuwe kussen halen:p
    Overigens hebben wij geen 2 slopen om de kussens heen,gewoon 1tje.
    Zie het nut niet van 2 kussenslopen erom.

12. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Wij hebben er 4 op bed liggen! Ieder 2...
    Ik heb er 1 onder mijn hoofd en 1 tussen mijn benen... is eigenlijk zo gebleven vanaf mijn zwangerschap! Vind het vervelend als mijn knieen elkaar raken hahahahah!

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik slaap op 1 kussen maar heb we wel 2. Het 2e kussen gebruik ik alleen voor TV kijken, die doe ik weg zodra ik ga slapen. Vriendlief slaapt wel op 2 kussens en ik heb ook 2 slopen om mijn kussen.

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    wij slapen allebei op 1 kussen dus in bed liggen er maar 2

15. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik sta echt versteld :( :$

wij allebei op 1

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wij allebei op 1...

maar al wil mijn man met 20 kussens slapen dat ga ik hem niet verbieden... vind het trouwens een beetje gek iets om te verbieden haha. Is dat omdat jij het wast en verschoont? Als je dat heel erg vervelend vindt dan laat je het hem toch gewoon zelf doen? Persoonlijk vind ik een kussenhoes om een kussen doen niet zo veel moeite... ik vind een dekbedovertrek om een dekbed doen veel irritanter (heb er altijd ruzie mee...) en in de winter slapen wij met 4 dekens... ieder 2, wij vinden het namelijk lekker om zowieso ieder onze eigen (2 persoons) deken te hebben

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Vriend op 1 kussen en ik heb er 2, maar meestal ligt er 1 gewoon naast bed. Alle kussens echt maar 1 sloop. Vind 2 een beetje onnodig. Indien nodig gaan de kussens zelf in de was.

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik slaap sinds mijn zwangerschap met 2 kussens anders kan ik niet slapen i.v.m maagzuur en mkisselijkheid

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben er ook gewoon allebei 1.

20. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik slaap met 2 gewone kussens en een voedingskussen. Ik geef al tijden geen bv meer maar ik kan geen afstand nemen van de voedingskussen, hij ligt echt heerlijk;)

Deel Deze Pagina