Uhm ik slaap er met 4 3 bij mn hoofd en eentje tussen mn knieen. Manlief slaapt er meestal met 1 en die gooit die halverwege uit bed.. Maar om alle kussens maar 1 hoes.. En elk weekend wordt het hele bed verschoond..
Vriend 1 kussen, ik 2. Om allemaal 2 slopen. Ben nog steeds opzoek naar t ideale kussen. Dan hoop ik er geen 2 meer nodig te hebben...
Ik slaap op 1 kussen. Man slaapt ook op 1 kussen en heeft 1 kussen bij zijn benen liggen. Heb een gewone kussensloop en een kussenmolton erom.
Allebei op 1 kussen. En wanneer ik op m'n buik lig, duw ik het kussen vaak weg, zodat ik met m'n hoofd er tegen aan lig ipv erop. vind ik fijner.
Ik slaap op 1, mijn man vaak op 3, soms op 2. Ik zie dan ook een heel flatgebouw naast me als ik met mijn gezicht zijn kant op lig. We hebben wel ieder 3 kussens, ik ook dus, om hoog te liggen met lezen. Edit: elk kussen een sloop.
Mijn man slaapt op 1 kussen (een speciale voor rug/zij met steun voor zijn nek) en ik op 2 kussens. Liggen meer schuin op elkaar en zijn lekker plat. Ben een buikslaper namelijk. Hebben verder nog wel meer kussens op bed liggen, maar die gaan er af als we gaan slapen, We hebben trouwens kussenbeschermers om onze kussens en daaromheen de kussenslopen. Dan worden ze ook niet zo vies.
Wij hebben er ieder 2 en ook allemaal met 2 slopen. Ze gaan bij ons het hele bed door en soms pikken we er een van de ander.
Wij hebben ook 4 kussens in bed liggen, om elk kussen zitten 2 slopen. Dus nee, vind je vent niet echt raar
Mijn man slaapt zonder kussen En ik met 2 kussens. Komt altijd goed uit als we in een hotel slapen dan kan ik mooi zijn kussen pakken
Hij 1 (zo'n rotding waarmee je meteen met je kop op het matras ligt omdat het zo'n flodderig ding is) en ik 2. We hebben allebei 2 kussenslopen ivm zweten/hygiene.
Man 1. Ik 2, n goede stevige voor mn hoofd, en 1 iets slappere als "knuffelkussen" zo noem ik dat. Ook extra sloop om mijn hoofdkussen, ik zweet behoorlijk,en kwijl ook lichtelijk in mn slaap.(AHUM)
Hier ook allebei één kussen, wel met twee kussenslopen eromheen. En nu heb ik er eentje extra om m'n buik te ondersteunen.
Er liggen er 3 in totaal op bed bij ons. Voornamelijk voor mij, dat als ik draai in mijn slaap ik niet van mijn kussen afval