Met hoeveel kussens slaap jij/je partner??

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje1, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Ik slaap op twee kussens die eigenlijk naast elkaar liggen en 1 klein hartvormig kussentje erbovenop. Men vriend slaapt op 1 of 2 kussens hangt van zijn gewoel af ^^ Om elk kussen zit 1 sloop ook om het kleintje ^^

2. Anice

Anice Niet meer actief

Als het bed opgemaakt is dan hebben wij er 5 kussens op liggen. Als we gaan slapen dan houden we er maar 2 over. Het is hier normaal om zoveel kussens op je bed te hebben liggen. Als je iets van een lakenset koopt zitten er ook zoveel kussenslopen bij. In het begin had ik zoiets van wat overdreven maar nu vind het het wel mooi en gezellig staan. Hebben we ook wel een kingsize bed.

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik heb een paar jaar geleden vaker met 2 kussens geslapen tot ik er opeens niet meer tegen kon. Ik slaap nu met 1 al een ruime tijd. Vroeger ook altijd met 1 kussen geslapen en mijn vriend ook.

4. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    ik slaap er met 3...2 onder mn hoofd en 1 onder mn been.....is erin geslopen toen ik zwanger ben, en krijg de gewoonte van een kussen onder mn been er niet meer uit, kan dan gewoon niet slapen :)

en manlief heeft er gewoon 2 op elkaar

5. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    ik slaap op 1 hoofdkussen, en heb er nog 1tje tussen mijn benen en tussen mijn armen. hihi!
    Had er eerst meerdere onder me hoofd maar heb een goede bij de drogist gehaald, en sinsdien heb ik er maar 1 nodig die ligt echt heerlijk en die heb ik ook voor me man gekocht.
    die sliep eerst ook op 2.

dus wij zijn van 6 naar 4 gegaan haha.

xxx sky

6. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    manlief op 2, ik op 3 ;)

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    wat voor kussen hebben jullie??
    we moeten nieuwe hebben,maar geen idee welke goed zijn?
    wil eigenlijk van tempur hebben,maar zijn zo duur:(

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    momenteel heb ik er 3 (2 onder mn hoofd ivm maagzuur en voedingskussen voor de rest van mn lijf:D), wim heeft er gewoon 1 en ik verwacht dat ik er over paar weken ook weer gewoon 1 heb

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Voor mijn zwangerschap sliep ik op 1 kussen, maar sinds de zwangerschap slaap ik op 2 kussens. Heb wel weer op 1 kussen proberen te slapen, maar dat ligt gewoon niet lekker meer.

Hier overigens ook twee kussenslopen om het kussen heen....Heb ik van huis uit geleerd. Waarschijnlijk omdat het kussen dan minder snel vuil wordt? Bijvoorbeeld door kwijl? Heb geen idee eigenlijk....

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zijn inderdaad duur, maar ik vind ze hun geld wel waard. Heb sinds vorig jaar ook een Tempur hoofdkussen en sindsdien geen nekklachten meer.

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

We slapen elk op één kussen en gaan binnenkort Tempur kopen.. Manlief heeft al een tempur matras en ik ga binnenkort ook over en dan doen we alles in één keer goed.

Deel Deze Pagina