dochter 1,5 jaar geeft over vraagje help......

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door liebrando, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

even een vraagje me dochtertje van 1,5 jaar heeft sinds vanacht koorts. Ze heeft toen ook overgegeven. Daarna een beetje geslapen en vanmorgen wou ze dus niet eten wel drinken, maar dat heeft ze er net ook weer uitgegooid. Alles wat binnen komt gaat er dus net zo hard uit. Kan ik haar ook iets geven wat misschien wel binnen blijft? en waneer zijn jullie begonnen met ORS geven? Ik heb het in huis nog nooit hoeven gebruiken dus ik weet niet waneer het slimst is om er mee te beginnen, ze heeft wel vocht nodig want als ze zo de hele dag door gaat dan droogt ze vast uit........

wie kan me even helpen?

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    ORS kun je gewoon geven, volgens mij moet ze ongeveer een uur over een glas doen, dus af en toe een slok geven. Anders kun je ter info ook gewoon even de huisarts bellen. Verder geen vruchtensappen geven, misschien iets van yoghurt (geeft beschermlaagje in slokdarm tegen brandend zuur van braaksel) en toch drinken blijven aanbieden. Beterschap voor je meisje :(

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ORS zou ik nu direct geven al is het uit voorzorg zou wel ORS met smaakje nemen want de gewone ging mijn zoontje nog meer van spugen.

4. liebrando

liebrando Niet meer actief

oke bedankt voor jullie snelle reactie!

5. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    misschien is je kindje niet helemaal lekker van dit benauwde weer! en gewoon veel water geven

Deel Deze Pagina