Hallo allemaal Ik heb een vraagje. Met hoeveel maanden gaat een baby kruipen. Mijn zoontje is nu 5 maanden oud. groetjes jogien
Hangt er inderdaad vanaf. Mijne doet het vanaf 5 maanden. Geniet nog maar ff van de tijd dat ie lekker op 1 plek ligt
Amy begon er mee toen ze 8 maanden was. Geniet er nog maar van haha, want lekker rustig zitten is er niet meer bij, helemaal niet nu ze lopen leuk gaat vinden.
Ik denk dat dat erg per kindje verschild. Esmee kruipt sinds een maandje.. daarvoor tijgerde ze al wel. Het kindje van een vriendin kroop met 6 maanden.
Nova wil wel, maar het lukt nog niet. Als ik een hand achter haar voetje zet heeft ze wel door dat ze zich dan kan afzetten en dan komt ze een stukje vooruit. Maar alleen, nee, dat lukt nog niet.
onze kleine ging ook pas kruipen met 11,5 maand. maar binnen een week ging hij ook staan en lopen langs de tafel
Elk kindje is anders... De helft van de februaribabies kruipt al en kan zelfs al staan, maar mijn dochter maakt nog geen enkele aanstalten in die richting... Ze was ook laat met rollen dus is gewoon niet zo vlot in fysiek opzicht. Gelukkig is ze verder wel de leukste, slimste en knapste van allemaal
Nietes! Dat is Lune! Die overigens nu een beetje begint met pogingen tot vooruitkomen maar dat lukt nog absoluut niet. Terugrollen doet ze ook nog niet. Komt allemaal wel
Quinten begint nu met tijgeren rolt van rug op buik en terug kan zelf goed in een kinderstoel zitten.kan aan mijn handen staan zelfstandig zitten zelf zijn flesje vasthouden enz.