Lang houden of toch kort knippen (haar van zoontje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MvM1984, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    #1 MvM1984, 16 jul 2013
    Laatst bewerkt: 16 jul 2013
    :D
    Ik blijf twijfelen...
    Tot ongeveer 14 maanden heeft ons zoontje toch wel aardig wat slag in zijn haar gehad (en de hoop dat dit zou blijven met papa, opa en oom met krullend haar)en had ik de wens om zijn haar in een wat langer stoer kapsel te laten groeien. Maar nu lijken zijn krullen volledig te verdwijnen en begin ik steeds meer te twijfelen of ik het wel zo mooi vind. Ik knip het inmiddels zelf en heb het nu 2 keer gewoon een stuk korter maar alles op 1 lengte gehad.
    1e foto is heo het nu ongeveer zit, heel steil haar dus...
    2e foto is hoe het was voordat het ooit geknipt was (hij is voor het eerst geknipt met 9mnd)

Iemand leuke ideeen?;)

Bijgevoegde bestanden:

2. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Och ik ben gek op jochies met lang haar!

3. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Persoonlijk vind ik half lang haar erg mooi bij jongetjes

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Knippen, ik vind lang haar bij jongens niet mooi :D

5. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.086
    2.588
    113
    Limburg
    Tja, het ligt eraan, bij sommige jochies vind ik wat langere lokken best leuk staan (van die mini surfdudes bijvoorbeeld, superschattig :D)
    Maar bij sommige dus niet. Ik zat bij mijn zoontje ook te twijfelen wel of niet lang te laten groeien, maar hij heeft meer een "korthaarkoppie"

6. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Haha ja dat idee van surfdude kapsel had ik dus ook in mijn hoofd, maar vind toch stiekem wel dat daarvoor iets slag in het haar moet zitten...
    En merk dat ik er nu toch ook niet echt meer gel of wax in kan doen, het is ook nog eens best zwaar (net als ik heb)...
    Nog een foto van hoe het zat toen hij door de kapper geknipt was...

Bijgevoegde bestanden:

7. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik vind langer haar wel leuker en dan leuk een beetje warrig of 'polletje piek'. Knap zoontje heb je!! :)

8. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik vind het leuk, mijn zoontje heeft heel dun haar en ook vrij lang, als het over zijn oortjes komt knippen we het even bij.

9. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Oh hier precies hetzelfde probleem. L. heeft als het nat is best wat slag en een halve dag nadat het gewassen is. Af en toe her en der een verdwaalde halve krul. Maar meestal is het ontzettend stijl. Dat vind ik dan weer minder icm de mini surfdude-look. Zal even kijken of ik foto's kan vinden. Zit nu dus ook op het punt, korter knippen of even opnieuw model er in en doorlaten groeien?

10. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Ja idd, echt kort kort zullen we het niet knippen, dat vind ik niet mooi. Maar het gaat erom dat het idd tussen echt steil en beetje slag in zit waardoor je moeilijk over een bepaald punt heen komt. Om het dan dus echt wat langer te laten groeien... mmm blijft lastig.

11. 2jees

2jees Niet meer actief

mn oudste had ook een tijdlang krullen, daarna stijl en nu, vooral als ik het nat kam, weer veel krullen! Mischien komt het terug!

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Eerste foto's net bijgeknipt (even flink gekneed voor wat extra slag;)), aantal maanden geleden, zat toen veel meer slag in als nu.

Tweede foto; zo ziet er ongeveer dagelijks uit als het net in de plooi zit;). Inmiddels is het in zijn nek net een mini matje als het zo steil is.

13. Storm

Storm Niet meer actief

Als ik de laatst geplaatste foto van je kereltje zie zou ik zeggen, lekker langer laten groeien!
    Mijn jongens hebben beide een hanenkam. De oudste over het hele hoofd, de tweede alleen boven op zeg maar. Die zijn beide gezegend met superstijl haar. Het staat ze superleuk.

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
  15. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Thanks voor jullie reacties! Heel fijn, ga het idd toch lekker zo langer laten!

16. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Mijn zoontje en z'n hanekam :D:cool:
    het haar groeit als kool. heb het al zo vaak geknipt en geschoren.

vorige week heb ik alles eraf gehaald en bovenop wat stekel ivm het warme weer.

17. Kylietje

Kylietje Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    wauw dit vind ik echt geweldig stoer :D

18. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    ik vind.lang haar bij kinderen zoo gaaf

Maar.ik heb zelf een hoog blonde surfdude met een.slag in zijn haar lekker wild

19. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik zeg kort :D maar das mijn smaak :)

20. Onje

Onje Niet meer actief

Puntjes bijknippen en verder zo laten.

Lemmy heeft lang vlassig maar toch dik haar.
    Zijkanten zijn nu geschoren, hij heeft nu een vlassige nonchalante kuif ;) Ik houd niet van gel ik vind dat nonchalante nog zo leuk

Deel Deze Pagina