Alternatief voor verjaardagsfeestje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ona, 18 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Zaterdag wordt onze dochter 1 jaar. Ze gaat sinds kort naar het kinderdagverblijf en is helaas getroffen door een hardnekkig verkoudheidsvirus wat gepaard gaat met veel hoesten en oorpijn. Ook is ze een beetje sloom en gewoon niet zichzelf. We zijn vandaag bij de huisarts geweest en die vertelde dat er een hardnekkig virus heerst en dat het zo enkele weken kan duren. Nu moeten we dus helaas haar feestje afblazen. Er zouden ook wat kindjes komen en die willen we niet aansteken. We balen hier ontzettend van!:( Het is toch wel iets bijzonders zo'n eerste verjaardag. Nu willen we het uitstellen naar een later tijdstip. Toch willen we haar verjaardag niet helemaal ongemerkt voorbij laten gaan. Ze is al wel redelijk aan de beterende hand. We hebben in ieder geval besloten dat de oma's mogen komen. Hebben jullie misschien ideeen hoe we het toch (al is het 'low profile') kunnen vieren? Ze is niet doodziek en kan ook wel even naar buiten maar ze is gewoon wat sneller moe en sloompjes. We willen het niet al te druk en wild voor haar maken. Alvast dank voor tips en/of het meedenken.:D

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.072
    113
    Lekker naar de kinderboerderij en daarna taart eten? Of met de hitte gewoon lekker in de tuin spetteren,cadeautjes uitpakken en taartje eten..

3. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Bedankt Wendy! Ik denk dat de kinderboerderij wel een heel leuk idee is. Er zit er niet zo ver uit de buurt eentje! :D

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Inderdaad kinderboederij of speeltuin en dan lekker taart eten.
    Hopelijk is ze gauw de oude.
    Alvast gefeliciteetd

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Tja, ik zou het niet afzeggen en gewoon vieren...
    Ze is niet doodziek en heeft gewoon een verkoudheidsvirus. Geen reden om kindern te weren.
    Vind ik dan. En morgen is ze ws al een stuk beter. Dan zal ze wat eerder moe zijn. Nou en?
    Feestje duurt bij die kleintjes toch maar een paar uurtjes. Hele dag is teveel. Als ze naar een speeltuin of kinderboerderij kan dan kan een feestje ook......

6. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Dank je Ikdus! Het gaat gelukkig al wel weer een stukje beter vandaag.:)
    Damay: klopt, daar heb je gelijk in. Ik heb er ook flink over na moeten denken want ik vind het echt heel erg jammer.:( Helaas zijn wij ook aangestoken. Ik ben wel weer aan de beterende hand maar mijn vriend voelt zich nog behoorlijk beroerd. Daarbij gaan we ook binnenkort verhuizen dus dachten we er aan om de verjaardag samen te laten vallen met de housewarming party.

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Zou ik ook zeggen. En het is warm, dus dan zijn ze sowieso sneller moe en sloom, hier ook. En qua aansteken: ze is ws al een hele tijd besmettelijk, dus ze heeft er al heel wat aangestoken. De meeste ziektes zijn allang al besmettelijk voordat je zelf iets merkt. Niets aan de hand dus.

8. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    wij gaan voor de eerste verjaardag van onze zoon gezellig met zijn drieen naar de dierentuin! :) ... hij vind de kinderboerderij al geweldig dus de dierentuin zal vast ook leuk zijn voor hem.

... oh lees nu pas je stukje eigenlijk :) ... dat je kindje ziek is... dan is dat misschien niet zo een goed idee....

9. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    We hebben de visite al afgezegd. Haha, nee Daantje, dierentuin wordt wat teveel denk ik. Gaan we ook binnenkort een keer doen!

We hadden eergisteren ook visite en dat werd haar ook teveel. Ze is nu al wel een stuk beter. Ik zit te twijfelen tussen de kinderboerderij en een mini dierentuin hier in de buurt. :)

Deel Deze Pagina