Er is een topic "op wie lijkt jullie kindje" Nu ben ik nieuwsgierig of jullie kindjes op elkaar lijken Bij ons is dat namelijk niet het geval, ja het neusje haha Onze oudste dochter lijkt sprekend op mij en de jongste lijkt op papa...grappig om te zien het zijn totaal verschillende meisjes! Hoe is dat bij jullie?
Ze lijken heel erg op elkaar! Alleen heeft de oudste bruine en de jongste blauwe ogen. En de oudste is een jongen en de jongste een meisje
nee totaal niet onze meid lijkt op dr pa en onze jongen op mij. maar echt samen hebben ze niks. ja af en toe gezichtsuitdrukkingen
Ja, mijn drie jongens lijken heel erg op elkaar. Dat valt vooral op als ik foto's van hen in dezelfde leeftijd naastbelkaar leg. Dan moet ik soms goed kijken wie wie is......
als je kijkt naar lijken ze op elkaar qua leeftijd... ( dus lijkt dochterlief nu 10 maand op zoonlief toen hij 10 maand was ) dan Nee, maar hoe ze nu zijn in de leeftijd die ze nu hebben... dochterlief lijkt zo ontzettend op zoonlief, iedereen ziet meteen dat het broer en zus zijn !
nee, helemaal niet. Mijn zoon heeft een blonde krullen bol en bruine ogen Dochterlief heeft blond haar wat ook gaat krullen en blauwe ogen. Ze heef een totaal andere expressie in haar gezicht dan mijn zoon
Oudste lijkt aziatisch en de jongste niet. Oudste lijkt op mij van vroeger, maar dan met aziatische ogen Jongste lijkt meer op zijn vader. En toch lijken ze ook wel weer op elkaar
de twee jongsten die beginnen steeds meer op elkaar te lijken, hoor nou heel vaak dat je heel goed kan zien dat ze broer en zus zijn.
Als twee druppels water lijken die twee van mij op elkaar. Zal eens even spammen Zoonlief als baby nu een tien jarige knul
Nee, helemaal niet. De oudsten zijn een tweeling maar onderling erg verschillend, zowel uiterlijk als innerlijk. De jongste vind ik tot nu toe ook weer een heel ander koppie hebben, al zie je soms wel eens trekjes van haar oudere zussen.
Hier dus precies hetzelfde . Hoef later echt niet bang te zijn dat ik babyfoto's door elkaar haal. Ik grap wel eens: Eva is van mij en Lisa is van jou
hier lijken ze totaal niet op elkaar. de oudste heeft donker haar, donkere ogen en een enorme krullenbos en het gezicht van haar vader. de jongste is vel blond, blauwe ogen en stijl haar en mijn gezicht
Ja hier lijken broer en zus sprekend op elkaar iedereen zegt het ook van jeetje wat lijken die sprekend op mekaar
Vinden jullie dat ze op elkaar lijk (niet letten op haar kleur) Want iedereen zegt dat ze erg veel op elkaar lijken, terwijl ik dat niet vindt... Ook kwa karakter niet..haha
@balleke: De bovenste helft van het gezicht lijkt érg op elkaar vind ik en ik snap dat mensen dat gelijk vinden...