8,5 maand. Hier ook maar kort een baby gehad.. Aan de ene kant fijn want ze kon dus al vroeg alles doen waar ze zin in had. Aan de andere kant kunnen en willen ze dan ook overal zelf naar toe
Met 8 maanden liep ze overal langs, niet lang daarna lukte dat ook achter d'r loopwagentje, maar los lopen ging ze pas met 15 maanden doen. Ze had wel oorklachten, dus ik denk dat dat wel verklaart dat er zo lang tussen zat, maar ze had dus echt wel even nodig om het helemaal zelf te kunnen
Ja met 5 maanden gingen ze zelf zitten kruipen timmeren hebben ze beide nooit gedaan en met 6 maanden trokken ze zich overal aan op en 2 weken later liepen ze overal langs. Wel jammer af en toe als je babys van de zelfde leeftijd ziet die nog lekker niets doen en echt nog baby zijn. En dan heb je een handen binder hahaha
Hier loopt zoontje sinds vorige week los. Is 16 maanden, maar wel 5,5 week te vroeg geboren. Heeft heel lang achter z'n loopkar rondgerend en aan de hand gelopen, maar nu eindelijk ook los.
Ik zit vol (on)geduld te wachten tot ze los gaat, kan al tijden gaan staan en langs de meubels lopen, het loopkarretje is inmiddels ook al een tijdje favoriet maar los??? neee dan zakt ze meteen door de benen als ze het door heeft oook al loopt te erg graag, neem daarvoor alles mee wat ze tegen komt hihihi dus van mij mag ze los hihihi
Hier dus ook. Alleen niet zo snel maar mijn jongste begon met vijf maanden te tijgeren en kwam dus overal, optrekken en staan en langs de meubels lopen plus zitten allemaal tussen de 6 en 7 maanden en me tien maanden loslopen. De oudste begon ook met 5 maanden maar liep pas los met 12 maanden maar was dus ook al vroeg baby-af. Alle mamas in mijn omgeving met babys zaten altijd lekker en hun baby's lagn op een plek en ik moest steeds achter de mijne aan. Ik vind het aan de ene kant fijn, zijn ze eerder zelfstandig. Aan de andere kant zijn ze eerste drie maanden nodig om aan elke te wennen en een ritme te krijgen. Heb ik net 2 mnd rust moet ik dus aan de slag, opletten door het tijgeren enz.
Met 8 maanden begon het lopen langs de tafel/bank enz. Met precies 13 maanden op Vaderdag liep Nina los