kreunen baby 5 weken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wimjo, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    Ons meisje is bijna 5 weken en kreunt heel veel.
    Als ze heeft gedronken en geboert en ik leg haar bijv in bed gaat ze heel hard kreunen, maaien met armen en benen. Het lijkt alsof ze moet poepen, maar dat doet ze niet. Ze loopt rood aan en soms even een kort huiltje. Dit duurt soms wel een half uur, voor dat ze slaapt. En t kreunen is echt hard!
    Kent iemand dit of weet iemand wat t kan zijn. Vind t niet fijn.

O'ja ik geef borst voeding en ze is tevreden navt aanleggen.

2. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    mika deed dat ook , maar die bleek reflux te hebben.
    bedje al goed schuin?

3. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    Hoe kwam je daar achter? Hebben ze er iets aangedaan?

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    omdat hij halve voedingen uit ging spugen(kon echt 3keer per dag schone kleding asn doen)n huilen,hazeslaapjes.
    we houden hem rechtop na de voeding een half uur,alles schuin bedje en box en ik bedoel echt schuin.
    en ik kolfde 3van de 5voedingen en dikte dat in met pure jbpm. echt zo dik als behangplaksel dan ging het wel goed.

5. 19831

19831 Actief lid

16 mrt 2012
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je gaf aan dat het lijkt zo moet poepen?

Maar poept ze ook echt? Anders misschien toch last van darmen als ze niet poept?

Is dat het geval misschien dat jij wat je eet op kan letten?

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook veel gekreun rond die periode.
    Had ook erg veel melk en ik denk dat dat ook wel meespeelde.

Verder wel een tevreden kindje.
    Ik heb zelf reflux en heb ook haar bedje schuin gezet en dat ging al beter. Ik verschoonde haar ook schuin.
    Verder heb ik haar altijd een tijdje rechtop gehouden na de voeding (ook snachts) en geprobeerd goed te laten boeren.
    Het kreunen ging vanzelf over en ze hoeft ook niet meer schuin te liggen (tenzij ze een verstopte neus heeft).

7. Samvs86

Samvs86 Actief lid

19 sep 2011
    430
    0
    0
    Hier reflux en koemelkallergie. Kreunde ook veel...

8. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Kreunen is inderdaad 1 van de tekenen van reflux, hoe lang houdt je haar rechtop (op je schouder) na de voeding en hoe lang duurd het voordat je haar na de voeding in bed legt? Wellicht dat je het matrasje wat schuiner kan leggen door er handdoeken onder te leggen of een boek onder het bedje aan 1 kant.

9. amy24

amy24 Actief lid

9 nov 2011
    138
    6
    18
    Mijn zoon had dit de eerste weken ook heel erg. Volgens het consultatiebureau was het doodnormaal en had het te maken met de kraakbeenringen in de luchtpijp die nog zwak zijn. (zoiets hoor, ik weet niet precies wat het nou was)

10. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    Wmvss is houd haar 20 min zeker rechtop. Dan leg ik hasr d nachts weg. Dan begint t gekreun. Hoor haar ook smakken dan. Een tutje geven helpt nog wel eens...

11. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    Hier ook een kreunend mannetje van 5 weken!
    Hij heeft het echt doordat hij last heeft van zijn darmpjes!
    Ik hoor soms zijn darmen helemaal tekeer gaan. Hij reageert hier dan dus op door te persen en te kreunen.
    Hij loopt soms ook helemaal rood aan, terwijl zijn poep niet dik is en hij poept 3x per dag.
    Ik baker mijn mannetje in, hij maait ook zo met zijn armpjes. Misschien ook een idee voor jou?

Deel Deze Pagina