met hoeveel maanden lopen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door scheetjuh, 26 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yara liep een week voordat ze 14 maanden werd los. Daarvoor wel al een hele tijd aan 1 vinger......
    maar alles op zijn tijd hoor, ze gaan het echt vanzelf wel leren

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

hier gaat de kleine man al vanaf 11,5 maand langs de tafel enz. sinds 3 weken stapt hij aan de hand sinds vandaag aan 1 hand en hij kan sinds 3 dagen los staan wel een paar minuten achter elkaar,

vandaag wilde hij eenpaar stapjes los zetten maar hij viel voorover op het nachtkastje gelukkig geen bloed en of bulten, wel was hij even bang maar vervolgens ging hij weer staan en stappen
    hoop eigenlijk dat hij nu binnenkort wel gaat lopen (als die 18 is zal het zoiezo wel )

3. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Mijn oudste meisje liep met 11 maanden.. En mijn jongste liep met 12 1/2 mnd los... Maar mila (de oudste) was wel weer heel laat met praten heeft ze nu ook wel weer ingehaald want die kwek staat geen seconde stil!!

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Dochter stond met 8 maanden, liep met 9 maanden om de tafel, met 11,5 maand de eerste losse stapjes en met 13,5 maand stevig loslopen.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thirza trok zich met 8 maanden op tot staan en ging vrijwel direct daarna langs bank en tafel lopen. Vervolgens heeft het nog tot 15,5 maand geduurd voor ze los ging lopen. Wijt ik hier een beetje aan de oorproblemen, denk dat als ze niet voortdurend oorontsteking had gehad, ze wel wat sneller was gaan loslopen, (je zag het 'r de hele tijd al wel willen doen namelijk).
    Maar goed, 15,5 maand was al met al helemaal prima ;)

6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    13,5 maand

7. MamavanJurre

MamavanJurre Actief lid

3 nov 2009
    287
    0
    0
    Gelderland
    Hier liep mijn zoontje met 17 maanden en 1 dag. Trok zich pas op tot staan rond zijn 1e verjaardag en durfde ook niet los te laten. Toen ineens, van het ene op het andere moment kwam hij door de kamer aanlopen (hij stond toen wel al 2 weken los en stapte iets van 3 pasjes over van de bank naar de tafel enzo).

Ook mijn zoontje heeft volgens mij gewacht tot hij het echt durfde, want toen hij eenmaal liep, liep hij ook gelijk veel en goed en viel nauwelijks. En als je hem nu voorbij ziet wandelen kan ik me niet meer voorstellen dat hij 1,5 maand geleden nog niet kon lopen... ;)

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Mijn oudste liep met 16 maanden.
    Mijn jongste met 13,5 maanden.

9. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Mijn kleine manneke word over kwartiertje 1 jaar, maar die loopt nog helemaal niet.. Kruipen/teigeren doet hij ook, en optrekken ook al niet! Al vind hij het sinds ie schoentjes aan heeft wel super geweldig om tegen de tafel aan te staan en dan te spelen! Maar dan moet je hem wel zelf neerzetten.

10. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Mijn zoontje loopt pas sinds twee weken helemaal los, daarvoor liep hij al wel maandenlang langs de tafel, aan de hand etc. Hij is nu 21 maanden. Hij heeft een aantal maanden geleden zijn been gebroken waardoor hij alles opnieuw moest leren (kruipen, staan etc). Maar met praten is hij bijvoorbeeld wel weer vlot.

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dochter kroop met 7 maanden en trok zich meteen op.

De eerste week na haar verjaardag deed ze haar eerste stapjes.

Dus hier kan er wel een lopen maar ze doet het NIET. Ze vind het kruipen veel en veel leuker heel af en toe aan het handje vind ze wel leuk. Verder is het vooral kruipen en op de knieen ze is razend snel op haar knieen dus vandaar dat ze het lopen over slaat voorlopig wel gaat ze wat vaker in eens zelf lopen maar dat is ook niet de hele dag echt niet.

Maar het belangrijkst is ze kan het;) en ze kletst me de oren van het hoofd. Ze zegt bijna alles na op dit moment en soms al twee worden achter elkaar zo als papa papa nee nee .

De oudste liep wel met 12 maanden gelijk en heeft het kruipen bijna overgeslagen trok zich op met 7 maanden en liep toen veel langs meubels en kroop bijna niet.

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Vind haar echt niet laat hoor! Gemiddeld is volgens mij 16 a 17 maanden. En als ze nu al langs de tafel loopt dan kan het ineens best snel gaan.
    Jaime was ook iets van 16 maanden toen ze haar eerste stapjes zette.

13. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Keld stapte precies op 12 maanden en Ella heeft haar eerste losse stapje gezet een week na haar verjaardag.

Verschil tussen beiden was dat Keld eigenlijk op een week tijd goed stapte, zonder veel vallen en dat het bij Ella langer heeft geduurd.

Ondertussen stapt ze wel vrij goed, maar het moet allemaal te snel gaan voor haar. :)

Ieder kind zijn eigen tempo..

14. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    18 maanden op de dag af!

15. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Finn was bijna 15 maanden toen hij ging lopen...

Deel Deze Pagina