Hallo, Ik overweeg de Kid-Sit van Kleine Dreumes aan te schaffen. Over een half jaartje beval ik van ons tweede kindje en ik heb eigenlijk weinig trek om een duo wagen te kopen. Die Kid-Sit lijkt me echt een super oplossing, iemand ervaringen? Bedankt!
Ik heb 'em en hij is super handig. Ik voorzag al dat mijn zoontje ook niet zou blijven staan. Hij roept nogal vaak dat hij moe is haha. Nu kan hij niet zeuren Het enige minpuntje is dat je de stang om te duwen (van kinderwagen) op zijn hoogste stand moet zetten omdat je anders continue tegen de Kid-Sit aan loopt.
Wel even testen of die lekker achter je wagen past en of je kindje genoeg houvast heeft. Het lusje aan het zitje zelf is niet zo handing en stabiel, mijn dochter houdt zich liever aan de wagenbak vast. En je loopt door het zitje een beetje schuin achter je wagen. Maar voor de rest is het een superding!
Hier wordt ie al bijna anderhalf jaar met plezier dagenlijks gebruikt! Achter mijn wagen loop ik er net niet tegen aan en zoonlief houdt zich prima vast aan de duwstang aan de zijkant.
Even buiten de paden voor een andere optie: een loopfiets voor de oudste. Zowel onze oudste als de middelste ging/ gaan heerlijk mee op dat ding. Hebben ze zelf lekker hun beweging gehad en is lang niet zo vermoeiend als lopen.