met hoeveel maanden namen jullie ze mee op de fiets??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elisabett, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met 8 maanden ging hij uit zichzelf zitten op vakantie. Eenmaal terug van vakantie gingen we samen op de fiets. Was toen 8,5 maanden.
    Hij viel toen niet meer zomaar om en zat echt stevig.

2. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Hier met 10 maanden ze zat al al enige tijd stevig en met een duwtje veerde ze terug maar heb toch gewacht totdat ze zelfstandig naar zit kon.

Is toch best een belasting voor de rug en nek. Ze heeft gelukkig sterke rug en nek spieren maar wil dat graag zo houden ;) vandaar niet eerder. Ging gelijk goed en ze vind het super.

3. Wam

Wam Actief lid

28 dec 2012
    259
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier met 7,5 maand. Ons dochtertje kon ook al uit zichzelf zitten. Met 7,5 maand controle op cb gevraagd of we mochten fietsen en die vonden dat ze stevig genoeg zat. Vond het zelf wel fijn om bevestiging te hebben dat het kon :)

4. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Sinds een weekje nu, en geen lange afstanden.

Deze week hebben wij eren verjaardag op ongeveer 3 kwartier fietsen en no way dat ik met haar met de fiets ga, dat is nog een beetje te lang.

5. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Mijn dochter zit nog niet uit zichzelf. Als ik haar op schoot heb zit ze wel goed hoor, en ze corrigeerd zichzelf ook, maar als ik haar op haar speelkleed heb liggen gaat ze niet zelf zitten dus ik durf het nog niet. (zou dan ook eerst een geschikte fiets + zitje moeten kopen en heb eigenlijk geen geld daarvoor.... )

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Caitlyn zat al een behoorlijke tijd, ging ook zelf zitten enzo, maar had het voorstoeltje uitgeleend en kreeg die pas terug toen ze 9,5 mnd was. Toen voor het eerst op de fiets en dat is echt een verademing met boodschappen doen :)
    Als we het voorzitje in huis gehad hadden, had ik 'r vanaf 8 mnd al mee kunnen nemen. Toen zat ze al een maand goed stevig en liep overal al bij langs.

7. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier met 6 a 7 maanden kon goed zitten en toen opgebouwd van 5 min per keer tot langere ritten

8. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Toevallig vandaag voor het eerst in het fietsstoeltje gehad. Hij is bijna 8 maanden en kan al heel goed los zitten zonder vallen en ook zelf gaan zitten en staan.
    Daarvoor heeft hij al wel een paar keer in de Manduca op mijn rug op de fiets gezeten, dat is nog net wat steviger.

9. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Hier met ruim 7 maanden voor het eerst op de fiets(op gladde weg). dus hobbels vermijden en maximaal 10 minuten achter elkaar. Dus bijv. even naar de supermarkt. Maar ik moet wel zeggen dat ons ventje al heel snel stevig was!

10. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier met net 8mnd...
    Zat al 1 maand zelf en niet om te krijgen hihi

Hij geniet vollop!

11. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik heb met 9 maanden van de fysio toestemming gekregen. Hij kon nog niet zelf gaan zitten, maar zat wel al redelijk stevig. Maar ik mocht dan maximaal 5 minuten, dus heel klein rondje.
    Nu kan hij eindelijk zelf gaan zitten, dus ga binnenkort maar wat verder fietsen. Nog even kijken of een buggy drager handig is

12. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Met vier maanden mogen ze mee in de maxi cosi achterop de fiets!

13. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Ik heb een bakfiets, dus die kleine gaat straks vrij rap mee! :)

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    HannekeG: ik heb een buggy drager en dus buggy op de fiets, je denkt echt als je het ziet 'dat gaat never nooit lukken met fietsen' maar echt ik fietse er zo mee weg, merkt er eigenlijk helemaal niets van, werkt prima. Ik heb wel een moederfiets en daar ben ik echt heel blij mee, denk dat een 'normale' fiets omvalt als de buggy eraan hangt.

15. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Hier ook een bakfiets met maxi cosi drager. Ze gaat hierin mee sinds ze 4 maanden is..

16. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Vanaf afgelopen woensdag, alleen om de oudste naar de Psz te brengen dus max 5 minuten. Ze gaat nog niet zelfstandig zitten maar als ik haar neer zet zit ze zo 20 minuten

17. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Met 10 maand

Deel Deze Pagina