Met 8 maanden ging hij uit zichzelf zitten op vakantie. Eenmaal terug van vakantie gingen we samen op de fiets. Was toen 8,5 maanden. Hij viel toen niet meer zomaar om en zat echt stevig.
Hier met 10 maanden ze zat al al enige tijd stevig en met een duwtje veerde ze terug maar heb toch gewacht totdat ze zelfstandig naar zit kon. Is toch best een belasting voor de rug en nek. Ze heeft gelukkig sterke rug en nek spieren maar wil dat graag zo houden vandaar niet eerder. Ging gelijk goed en ze vind het super.
Hier met 7,5 maand. Ons dochtertje kon ook al uit zichzelf zitten. Met 7,5 maand controle op cb gevraagd of we mochten fietsen en die vonden dat ze stevig genoeg zat. Vond het zelf wel fijn om bevestiging te hebben dat het kon
Sinds een weekje nu, en geen lange afstanden. Deze week hebben wij eren verjaardag op ongeveer 3 kwartier fietsen en no way dat ik met haar met de fiets ga, dat is nog een beetje te lang.
Mijn dochter zit nog niet uit zichzelf. Als ik haar op schoot heb zit ze wel goed hoor, en ze corrigeerd zichzelf ook, maar als ik haar op haar speelkleed heb liggen gaat ze niet zelf zitten dus ik durf het nog niet. (zou dan ook eerst een geschikte fiets + zitje moeten kopen en heb eigenlijk geen geld daarvoor.... )
Caitlyn zat al een behoorlijke tijd, ging ook zelf zitten enzo, maar had het voorstoeltje uitgeleend en kreeg die pas terug toen ze 9,5 mnd was. Toen voor het eerst op de fiets en dat is echt een verademing met boodschappen doen Als we het voorzitje in huis gehad hadden, had ik 'r vanaf 8 mnd al mee kunnen nemen. Toen zat ze al een maand goed stevig en liep overal al bij langs.
Toevallig vandaag voor het eerst in het fietsstoeltje gehad. Hij is bijna 8 maanden en kan al heel goed los zitten zonder vallen en ook zelf gaan zitten en staan. Daarvoor heeft hij al wel een paar keer in de Manduca op mijn rug op de fiets gezeten, dat is nog net wat steviger.
Hier met ruim 7 maanden voor het eerst op de fiets(op gladde weg). dus hobbels vermijden en maximaal 10 minuten achter elkaar. Dus bijv. even naar de supermarkt. Maar ik moet wel zeggen dat ons ventje al heel snel stevig was!
Ik heb met 9 maanden van de fysio toestemming gekregen. Hij kon nog niet zelf gaan zitten, maar zat wel al redelijk stevig. Maar ik mocht dan maximaal 5 minuten, dus heel klein rondje. Nu kan hij eindelijk zelf gaan zitten, dus ga binnenkort maar wat verder fietsen. Nog even kijken of een buggy drager handig is
HannekeG: ik heb een buggy drager en dus buggy op de fiets, je denkt echt als je het ziet 'dat gaat never nooit lukken met fietsen' maar echt ik fietse er zo mee weg, merkt er eigenlijk helemaal niets van, werkt prima. Ik heb wel een moederfiets en daar ben ik echt heel blij mee, denk dat een 'normale' fiets omvalt als de buggy eraan hangt.
Vanaf afgelopen woensdag, alleen om de oudste naar de Psz te brengen dus max 5 minuten. Ze gaat nog niet zelfstandig zitten maar als ik haar neer zet zit ze zo 20 minuten