met hoeveel maanden weg met de kleine?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweeling, 23 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Wij gaan september een weekje naar frankrijk.
    Best een eind rijden.
    Ons kleintje is dan net 3 maanden.

Als jij het idee hebt dat het gaat moet je gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt.

Misschien gewoon nog niet boeken en tegen die tijd kijken hoe het met de kleine en natuurlijk met jezelf gaat.

Britt

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik zou het niet doen... vanaf ong 2 maand is het wel goed te doen vind ik. Voor die tijd moet je zo wennen en ben je zo druk met van alles dat de dagen zowiezo al voorbij vliegen. Ik voelde me na 2 weken zelf ook nog niet zo toppie. Je vloeit dan ook vaak nog ed.

Wij gaan volgende week een weekje kamperen maar mn zoontje is dan ookal 3,5 maand.

3. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Ik denk dat het eerder voor jezelf dan voor zo'n kleintje bezwaarlijk is. De 3 r-en kun je overal uitvoeren (vooral zo dichtbij huis).

Ik heb het bij mijn eerste ook niet gedaan, maar overweeg nu wel om ergens in september bijvoorbeeld te gaan (dan is mijn kleintje ongeveer 3 maanden). Mijn grootste reden is dat wij al een derde zomer amper iets kunnen doen (eerst met mijn dochter, toen een jaartje wel, maar afgelopen jaar door miskraam en dit jaar weer uitgerekend). Nu willen we in de eerste plaats voor mijn dochter en daarnaast ook wel voor onszelf toch wat doen.
    Bij mijn dochter had ik na 1/1,5 maand nog heel erg de hectiek in mijn leven maar dat scheelt per persoon/kind. Ik had na die tijd juist ook wel weer erg de behoefte om gewone dingen te doen, niet die kraamtijd eindeloos rekken...
    Doe gewoon wat lekker voelt. Kun je het niet tegen die tijd aankijken? Wij wachten ook af hoe het met ons kleintje gaat en wanneer het weer gunstig is enzo. Ook op het laatste moment zijn er leuke dingen te plannen.

4. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Als het tegen die tijd allemaal goed gaat en goed voelt zou ik lekker gaan. Juist lekker een weekendje weg, alleen jullie drietjes, want anders plan je toch makkelijk visite of zo. ;)

5. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Heel jonge kindjes mogen nog niet zo lang in de MaxiCosi. Gewoon even kijken hoe het gaat, toen Thijs 5 weken was gingen we met hem voor het eerst logeren bij mijn ouders (2 uur rijden). Het is wel een heel gesleep ;) !

Succes met de laatste loodjes!

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik zou het zelf niet doen. Met een baby van 1 a 1,5 maand oud ben je zelf nog heel erg aan het zoeken naar routine. Misschien zit je nog met krampjes of loopt de voeding nog niet zo lekker. Ik merk zelf dat na 2 a 2,5 maand alles hier op rolletjes loopt. We hebben onze eigen routine en kennen elkaar heel erg goed. Ik weet nu goed wat Jarissa wel en niet prettig vindt, hoe ze op bepaalde dingen reageert. Nu zou ik rustig weg willen. Eerder weg had ik niet fijn gevonden.

Maar wat hier eerder al is gezegd: doen wat je zelf wilt! Het lijkt mij erg moeilijk om dat vooraf al te bepalen. Moet je boeken of kun je vlak van te voren nog beslissen?

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    lekker gaan als je je goed voelt meid...

je ziet tegen die tijd vanzelf wel hoe het met jou gaat en hoe de kleine het doet....

doet de kleine het goed zijn er geen rare dingen, voel jij je goed, dan gewoon lekker doen....

veel plezier alvast... :)

8. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ik zou ook lekker gaan!
    Toen mijn eerste geboren werd ben ik toen ze 6 weekjes was ook 3 weken op vakantie geweest, wel gewoon in Nederland.. Of ik nou thuis zit of daar.. Ben zoiezo niet een type wat zin heb om constant thuis te zitten.. Het is me toen gewoon goed bevallen..

Nu ben ik begin Augustus uitgerekend en staat er voor eind septermber ook een weekendje weg op de agenda..

Deel Deze Pagina