Met hoeveel mensen heb jij gezoend in je leven?

Discussie in 'De lounge' gestart door marb, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Met hoeveel verschillende mensen heb je gezoend?

1. 0

2. 1

3. 2

4. 3

5. 4

6. 5-9

7. 10-14

8. 15-19

9. 20 of meer

10. ik weet het niet meer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Astre

Astre Niet meer actief

Ik heb met meerdere vrouwen gezoend. Ook een aantal relaties met vrouwen gehad. Echt uit verlangen dus. Ik vind het je laten opjutten door anderen nogal sneu. Ik zoen omdat ik het fijn vind en niet zodat de ander iets leuks heeft om naar te kijken ;).

2. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Niet meer dan 20 ofzo maar ben de tel kwijt eigenlijk, sowieso twee meiden er bij, echt omdat ik ze leuk vond en het zelf wou hoor, met eentje heb ik zelfs nog anderhalve maand verkering gehad, haha... verder zou ik mn dagboeken dan moeten raadplegen hahaha (achterin heb ik serieus een lijstje staan met jongens en meiden die ik leuk vond :))

Er zitten jongens tussen dat was gewoon nergens voor nodig, achteraf had ik dat eigenlijk niet moeten doen maar op het moment zelf kon het me echt niks schelen. Zou het nu nog wel eens leuk vinden om te zoenen om het zoenen, maar met een relatie doe je dat natuurlijk niet....

3. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    oei, ik geloof rond de 40 maar daar in tegen was ik nog maagd toen ik mijn man ontmoette. Moet er nu niet meer aan denken, eigenlijk is het maar een vieze bedoeling

4. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Mijn partner iedem dito. Toen wij nog (hele goede;)) vrienden waren hadden wij af en toe seks maar hij zoende nooit. Dit vond ik wel vreemd maar heb er nooit echt iets over gezegd. Toen we een relatie kregen en we de eerste keer in onze relatie seks hadden zoende hij mij wel. Toen ik hem vroeg waarom nu wel en toen niet toen gaf hij aan dat dit voor zijn gevoel veer intiemer is. Hij zoent alleen met vrouwen als hij hier een relatie meer heeft.

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Veel te veel.. Zeker meer dan 40..

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dit vind ik dus ook! Het is raar, maar zo voelt het voor mij. Dan liever een willekeurige one night stand (nou ja, vroeger dan); zolang ik er niet mee hoef te zoenen komt het goed :p

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Zover ik me kan herinneren een stuk of zeven, maar misschien vergeet ik wel iemand. Vanaf mijn 16e heb ik (geloof ik) alleen maar langere relaties gehad dan een jaar en dat is ook al meer dan zeven jaar terug.

Ik was best wel verlegen en zeker niet erg populair.

8. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    4....

9. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Vanaf mijn 14e tot mijn 20e ben ik helemaal losgegaan en de 100 haal ik makkelijk. Meerendeel mannen, maar ook genoeg vrouwen en dat was alleen uit interesse niet doordat ik met had op laten jutten. Na mijn 20e alleen maar vaste relaties gehad dus toen werd het wat rustiger.

10. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geen idee, mannen schat ik rond de 30 ofzo en vrouwen uhhh ontelbaar veel.

11. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben bi sexueel, nu getrouwd met een man, maar al een tijdje een vriendin erbij, mijn man vindt dat prima.

12. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Denk 5. Nooit een wild leven gehad.

13. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Geen flauw idee. Tel kwijt geraakt. Heb van het leven genoten zal ik maar zeggen ;)

14. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat lijkt me ontzettend fijn zeg! Dat dat in een relatie kan!

15. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    En vies? Hoe kan iets waar je van geniet nou vies zijn? Ik snap dat niet. Niets lekkerder dan iemand die goed kan zoenen hoor.

16. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0

Ben ik helemaal met je eens!
    Maar ik vroeg dit omdat ik dit op stap juist wel vaak zag. Jongens en meisjes gemengd op stap, veel gedronken, jongens die dan de meisjes gingen uitdagen om ze met elkaar te laten zoenen... Vaak zag je op Hyves dan ook de foto's van de zoenende dames voorbij komen :( Vond dat altijd nogal "zielig" staan.

17. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

haha ja nu achteraf moet ik er ook niet maar aan denken. Ouder geworden denk ik ;) Maar toen....het was stappen op mannenjacht en zoenen! Er zitten er zeker tussen die niet hadden gehoeven. Maar oh oh oh wat waren dat leuke tijden. Echt geen spijt van.

18. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL

Dat is het ook :) Ik ben ook wel altijd heel open geweest naar mijn man toe over mijn gevoelens. Wat mijn vriendin en ik hebben is een goede vriendschap met benefits, zij is ook getrouwd en heeft ook 2 kindjes. Maar ik hou niet van haar zoals van mijn man.
    Mijn man voelt zich ook totaal niet bedreigd door de vriendschap tussen haar en mij, ik denk dat het daarom voor ons werkt :)

19. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Heul veul! Ik was echt een smerige zoenerd.
    Ik maakte er gewoon een sport van om zoveel mogelijk mensen te zoenen op één avond (ja, het is echt heel erg).
    Gelukkig werd ik vanzelf ouder en wijzer en zoende ik alleen maar met de jongens die ik heel knap vond, of echt gek op was.

20. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Nou heh! Die van mij zou het alleen oké vinden als hij mag 'kijken'.
    Get over it! :D

Deel Deze Pagina