Ik heb vroeger ruim geëxperimenteerd zeg maar. En dit omdat ik het zelf wilde! Nog steeds vind ik het zoenen met een vrouw op een prettige manier anders dan het zoenen met een man. Veel zachter, op een andere manier. Ben nooit verliefd geworden op een vrouw, maar kan me er zeker seksueel tot aangetrokken voelen. Maar een avontuurtje met mijn man er bij moet ik eerlijk gezegd zelf ook niet aan denken. En een avontuurtje ZONDER mijn man erbij gaat het niet worden. Monogaam is monogaam. Ik verwacht van hem dat hij niet met een andere vrouw het bed induikt, dus ik doe dat dan ook niet.
Ik zou het ook een x met een vrouw willen doen, helaas is vriend ook niet zo ruimdenkend en als ik zeg dat hij t ook met een man mag doen kijkt die alleen maar vies... (die verschillen heb ik trouwens nooit gesnapt is toch gewoon hetzelfde als 2 vrouwen.)
Heerlijk. Zo hoef je je gevoelens ook niet weg te stoppen wat volgens mij je relatie op een gegeven moment niet ten goede komt. Nou die van mij als hij mag mee doen Maar ik deel niet graag en dan bedoel ik sex met meerdere mensen ( is veels te druk joh).. In onze open relatie vaak moeten delen maar daar heb ik geen probleem mee.
Voor mijn 18e met twee jongens. Op mijn 18e kwam ik mijn man tegen, we zijn nu 17,5 jaar samen. Dus daarna met geen anderen meer. Hier dus geen erg wilde jeugd gehad.
Wat grappig om te zien dat veel vrouwen interesse hebben om met een andere vrouw te experimenteren (had niet gedacht dat veel vrouwen dit zouden willen) maar dat mannen een vies gezicht trekken bij het idee dat ze zelf met een andere man intiem zouden zijn.
Drie in totaal. Een keer toen ik 17 was daarna met mijn 24 ste en nu nog met de man waar mee ik ben. Maar echt zoenen heb ik nooit gedaan haha vind het zo brrr.
Brrr? hahaha. Heerlijk hoor, een lekker potje kussen. Maar dan niet met zo'n wasmachine, ze moeten het wel goed kunnen.
of zo'n propeller brrrrrr. Maar toen ik mijn net kende konden we echt uren aan een stuk zoenen op de bank, die tijd mis ik weleens. niks zo lekker als die eerste kussen
bah no way! Heb het liefst mannen om mij heen. Moet er niet aan denken om te zoenen of meer met een vrouw bleh