Iets meer dan 10 geloof ik. Ik heb een keer met een vrouw gezoend uit interesse, maar ik vond dat helemaal niets, maar ik voel dan ook 0,0 aantrekkingskracht voor vrouwen, moet er ook niet aan denken, doe mij maar een man.
Ehm.. ben in mijn "wilde" jaren de tel kwijt geraakt. Ooit ook eens met een vriendin wedstrijdje gedaan tijdens het stappen, wie de meeste mannen op een avond *schaam* Zaten ook 2 vrouwen bij trouwens.
Zeker meer dan 20. 1 vrouw zat daarbij. Maar alleen zoenen hoor. In mn pubertijd kon ik er wat van. Maar de afgelopen 12 jaar alleen met mn huidige partner.
Hahaha, gezien de antwoorden was TS wat conservatief met het aanmaken van de categorieeen.... Het verbaasd me niks dat de meerdereheid 20+ scoort. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel er 50+, 100+ en 150+ scoren .
He bah! Je zegt net dat je niet geteld hebt maar waarschijnlijk met te veel mannen hebt gezoend... En dan dit bericht....volgens mij ben jij een "stoeipoes". *oeps,mag ik dat zeggen hier op het forum*
Pfff niet geteld eigenlijk, maar laten we het er maar op houden dat ik in de categorie 20 en meer val Wel allemaal mannen trouwens, met een vrouw zoenen lijkt me echt helemaal niets.
Geen idee, niet geteld, maar denk dat het er een stuk of 10-15 zullen zijn Afgelopen 10 jaar alleen maar vaste relatie gehad (5 jaar ex en 5 jaar huidige man). Dus laatste jaren zijn er geen meer bij gekomen
Oe, geen idee. Gok een stuk of 30. Mijn eerste tongzoen was op mijn 14e en de laatste op mijn 18e sinds die tijd hang ik aan mn vent vast. Ik zoen overigens nog wel met mn man, staat er een beetje raar zo
Zo hahaha ik was nogal een feestbeest en ik zou het niet weten. Veel i.i.g. Mannen en vrouwen. Dat was een mooie tijd Laatste jaren alleen mijn man Nu heb ik ook een mooie tijd
Ik dacht ik stem alleen en reageer niet maar gelukkig ben ik niet de enige met een hoger aantal Begon te tellen maar kan een hoop niet eens meer herinneren.. Ehh oeps?