Eeehhh... Geen idee, heb een wild studentenleven gehad , ergens tussen 20 en 40 mannen en 2 vrouwen. Laatste 11 jaar met maar 1 man
7. Dat hadden er veel meer kunnen zijn. Ik was en ben echter altijd trouw. En met 6 van die 7 heb ik een relatie gehad. In duur variërend van een paar weken tot 3, 5 jaar.
Zoenen met zon 20...... Best veel dus ... Zeker als je je bedenkt dat ik nu net 25 ben en ik nu 8 jaar samen ben met mijn man Ranzig ... Ja zo zou je het kunnen noemen, maar ik heb er van genoten en ik heb geen spijt
Haha idd, vrij bescheiden . Ik zit ruim boven de 20, hoeveel het er echt waren... Geen idee! Maar toen was ik nog jong en bleef het ook meestal alleen bij zoenen .
Familie uitgesloten, neem ik aan? Mijn moeder, vader, zus, broertje, oma, neefje en ik kussen elkaar gewoon op de mond, maar dat is uiteraard geen lebberdelebber. Nou, dan 1, alleen mijn huidige en enige vriend.
Uhhhh is de poll anoniem? Gelukkig ging die niet verder dan 20 of meer hahaha Ik ben nu al zo'n 13 jaar samen met mijn lover, maar in mijn tienerjaren had ik een hoop liefdes voor een of een paar avonden alleen zoenen by the way!!! En toch was ik geen slettebak naar mijn idee hahahaha
Echt heel heeeel heeeeeeeel erg veel! Ik weet het dus niet meer heb het maar niet bijgehouden. Soms zoende ik er wel 3 op een avond. Pffff sloerie was ik..
Ik heb maar met drie jongens gezoend. De derde jongen was meteen de ware. Ik was 16 en was pas laat geinteresseerd in jongens.
Met 7 mannen. De laatste(de zevende) was mijn man(al bijna 20 jaar). Ben nooit zo'n losbol geweest met mannen.