Moet ik hiervoor bellen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Whitepearl, 26 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik zit nu op dag 14 op dag 11 had ik een eitje van 18,5
    Ik heb al paar dagen ovulatiepijn maar geen positieve ovu testen.

Maar nu is die ovulatiepijn best hevig geworden kan je misschien pijn hebben als een ei niet wil springen?

Ik heb clomid 50 gebruikt waar kan ik die pijn van hebben iemand idee?

Ik twijvel of ik moet bellen ik wil niet irritant overkomen

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Als je best hevige pijn hebt, zou ik zeker even bellen of dat normaal is. Better safe than sorry.

3. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Het kan ook dat het eitje niet is gesprongen maar is doorgegroeid als cyste, of wat ik deze maand had toen ik buikpijn had na ovulatie was dat het vocht wat in de follikel zat nog in m'n eileider zat wat voor kramp kan zorgen. Als je omrolt van de pijn zou ik wel naar t ziekenhuis bellen, is het echt duidelijk je eierstok?

4. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik heb gebeld en ze zeggen dat ik af moet wachten

5. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Afgelopen cyclus hetzelfde meegemaakt. Eitje was mooi gegroeid, maar ongi bleef uit. Later in de cyclus nog een positieve ovu test gehad en dat eitje is wel gesprongen, gelukkig! Via een echo bleek ook dat de eerste een cyste geworden was.

Als het echt veel pijn doet, zou ik nog een keer bellen. Als de krampen zo hevig zijn dat je bv er niet van kan slapen, zou ik nog een keer bellen. Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina