doorslapen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mie, 17 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    HOERAAAA! Mijn kleine meid heeft voor het eerst echt doorgeslapen (>8uur)! Voordien liet ze er al eens vijf uurtjes tussen gevolgd door drie uurtjes dus dat was ook al een mooie nacht. Vaak had ik dan 'morgens heel veel melk (stuwing) maar 's avonds was het dan echt op...
    Mijn vraag is nu, gezien ik al een niet te ruime productie heb (maar heel juist genoeg), zal ik nu nog niet meer moeilijkheden hebben om voldoende melk te hebben? Ik dacht er aan om 's nachts op te staan om te kolven maar ik merk dat als ik eens kolf dat ik de voeding erna, na vier uurtjes meestal, bijna geen melk in mijn borsten heb. Dochter drinkt dan ook niet goed, komt geen melkdruppel uit als ik op mijn tepel druk...
    Vanmorgen echter wel de grootste druk afgekolfd zodat ze geen krampen zou krijgen van de vele voormelk.
    Is het nu verstandig om 's nachts te kolven of niet?

2. Riannev

Riannev Actief lid

19 jan 2013
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    JAAAAAAAAAA fijn he zo'n nacht? :D
    Hier vannacht ook voor t eerst (alhoewel ik bang ben dat het een eenmalige actie was haha)

Eh over je vraag:
    ik ben een fulltime kolver en ben al een tijdje gestopt met de nacht (kolfde overdag genoeg om de nachtvoeding ook te kunnen geven). Ja dan heb je kans dat je een aantal maal doorlekt maar daarna is je lijf er op ingesteld (paar dagen) en dan lukt het gewoon 's avonds laat te kolven/ voeden en 's ochtends vroeg te kolven/ voeden. Geen probleem!

Deel Deze Pagina