Hai ladies, Ben benieuwd, ik krijg met 6 weken en 2 dagen een echo, ik hoop dat ik dan wel een hartje krijg te zien? Vorige zwangerschap was t vruchtzakje leeg... Met hoeveel weken kregen jullie je eerste echo en wat zag je toen? Echofoto's zeer gewenst om te zien!!
Hier met 6+3 de eerste echo gehad. Er was duidelijk iets te zien. Een boontje zeg maar. Gelukkig ook een duidelijk knipperend vlekje wat het hartje was. Helaas zit ik op mijn telefoon waardoor ik geen echo foto toe kan voegen. Die spanning is bijna niet te doen he.... Ik weet nog precies dat ik dat zelfde gevoel had na 3 niet goed lopende zwangerschappen. Na de eerste echo opluchting. Daarna weer zenuwen tot de tweede echo. Tot aan vandaag de 20 weken echo (echo nummer 8) Alles perfect in orde. Eindelijk wat meer rust. Opeens lijken die weken nu zo snel voorbij gegaan. Heel veel succes met wachten en ik duim mee voor een mooi kindje met een mooi hartje. Ik had overigens een inwendige echo. Bij mijn dochter vorig jaar heb ik met precies 7 weken een uitwendige echo gezien waarop ook duidelijk een hartslag te zien was en zelfs via het echo apparaat te horen was (wel een heel goed echo apparaat) duim duim duim
Ik heb een echo gehad met 6,3 weken. Er was een kloppend hartje te zien. Echo-foto staat in mijn album.
met 6 weken en 5 dagen echo gehad. En mooi boontje met knipperend vlekje! Niet veel maar bijzonder genoeg! Zie de foto!
Maandag 14 oktober 1e echo. Zo zenuwachtig. De vorige keer was er niks omdat ik een BBZ had. Daarom nu bij 6 weken een echo. Ben dan precies 6 weken. Ik hoop dat er al een hartje is.
Op 6w was er bij mij nog geen hartje te zien op de echo, op 8w wel. Ik ben intussen 20w ver, dus ik ga ervan uit dat het bij de ene al wat eerder te zien is dan bij de andere.
9+1 (We dachten max 8w, maar bleken al stukje verder!) Een druk spartelend boontje, zwaaiend met de beentjes en natuurlijk een mooi knipperend hartje! Veel succes met je echo! Extra spannend voor jou..
Dit is mijn eerste echo met 8w2d. Het was het mooiste spartelende boontje dat ik ooit gezien heb, met een snel knipperend vlekje ♡
hier met 6+5 een echo gehad. dat dacht ik tenminste want ik ben 2 dagen terug gezet. dus eigenlijk met 6+3 er was een kloppend hartje te zien. baarmoeder en wit vlekje / garnaaltje en dus het knipperende hartje. succes!!
Hallo, dit waren mijn echo's. De eerste was met (aangezien ik nu 10+2 ben) 5+6. Alleen vruchtzak met dooierzak te zien. Tweede was met 7+6 en de derde was met 9+6.
eerste bij 4,5 week. klein zwart puntje in baarmoeder daarna bij 5,5 week. vruchtzak van 5.5 week toen een bij 6,5 week. geen vruchtje te zien, er leek wel wat te kloppen, maar we zagen niet wat het was. zelfs niet toen we naar een ander echo apparaat zijn gegaan. pas bij 7,5 week zagen we een klein vruchtje (van 6 weken groot) en een knipperlichtje Daarna bij 8,5 week een vruchtje van ruim 7 weken groot en toen bij 10,5 week een flink kindje van 10.4 weken. En bij 12.5 week een kindje van 13 weken. Dus de groei loopt bij mij een beetje met golven
Ik heb met 5 wk en een paar dagen de eerste echo gehad. Toen zag je een vruchtzakje, dooierzakje, en een wit stipje ( wat het vruchtje moest worden). Met 7 wk een mooi kloppend hartje, in een hoopje cellen ( was echt nog geen mensje van te maken). Daarna met 9 wk en 4 dgn weer, een echt mini mensje, met armpjes en beentjes, wat al voorzichtig bewoog. En vandaag met 10 wk en 1 dag weer een echo en daar een mooi sterk hartje, dansend kindje met lange armpjes en beentjes, en stromend bloed in de navelstreng gezien.
Ik was 6 weken 4 dagen en er was via inwendige echo een beebje + kloppend hartje te zien (en te horen!). Was ik blij om! Ziehier de foto's: http://www.freebits.nl/images/905Baby_1.jpg http://www.freebits.nl/images/830Baby_2.jpg