Gisteren met 12w5d een echo in Utrecht gehad, door ll vlk.. Helaas waren zij nog maar 3 weken bezig en kregen we de NUB niet mooi op de foto.. Bij mijn zoontje hebben we een geslachtsbepaling laten doen met 15 weken, in Amsterdam. Maar mijn man wil dit nu niet Met 14w5d hebben we weer een afspraak bij de gyn. Bij mijn zoontje wilde ze niet naar het geslacht kijken, maar dit is gelukkig een andere. Heeft jullie gyn of vlk al voor de 20w echo naar het geslacht willen kijken?
hier wou de gyn vanaf 16 weken kijken naar het geslacht, maar ik woon wel in belgië mss dat dat wel een verschil maakt.
Nee dat deden ze niet. Vind ik eerlijk gezegd ook alkern maar slim, op die termijn is de kans een stuk groter dat ze t fout hebben. Moet zeggen dat ik zelf helemaal niet ongeduldig was en het prima vond tot de 20 weken echo te wachten.
Wij hadden in het ziekenhuis een soort 20 weken echo bij 16 weken en toen kwam de arts het geslacht tegen. Ze vroeg ook van tevoren of we het wilden weten. Een andere arts bij de normale controle zag het ook met ongeveer 18 weken. En afgelopen week weer de bevestiging gekregen bij de 20 weken echo. Soms doen ze het wel maar het ligt denk ik ook aan de kwaliteit van de echo apparatuur of het wel of niet goed zichtbaar is.
Hier heb ik er met 18 weken naar gevraagd en wilde de gyn er wel naar kijken. Ze hield toen wel een slag om de arm en zei dat ik om het 'zeker' te weten op de 20 weken echo moest wachten.
Hier werd me gevraagd door de gyn.. zullen we even kijken? Hihi en toen deelde ik mee dat ik een paar dagen ervoor een pretecho had laten maken en het al wist!
Ik vraag hem gewoon of hij even een foto wil malen van onderen, bij mijn zoontje was toen duidelijk een piepie te zien..