wat gebeurd er toch met mn lichaam?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door muis26, 15 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

haai haai

ik moet even mn verhaal kwijt hoor,

ben 4 maanden geleden bevallen van mijn zoontje en mn vriend en ik hebben meteen besloten dat we snel een 2e willen. dus ik ben niet meer aan de pil gegaan...

12 weken na mijn bevalling 1e keer ongesteld. (8 augustug)

op 31 augustus heb ik een test gedaan omdat ik wat steekjes had gevoeld die ik vorig jaar ook met de innesteling heb gevoeld, op die test kwam dus een streepje, licht, maar duidelijk zichtaar (zie mijn andere berichten, daar staat ergens een foto) een paar dagen later nog een test gedaan, die was zo negatief als wat. en 2 dagen later had ik 2 dagen heel lichtjes wat bruin verlies. en daarna werd ik zo ongelooflijk heftig ongesteld het kwam er echt met bakken uit

voor mijn zwangerschap had ik echt altijd hele lange cyclussen, minimaal 35 dagen lang. en nu heb ik dus al op dag 24 een licht positieve test gehad.

Ik had echt verschrikkelijk buikpijn tijdens mijn menstruatie en dat werd op 1 dag zo erg dat ik krom lag van de pijn en ontzettend moest huilen. De pijn zat rechtsonder, ongeveer bij mijn lies. en het was volgens mij vrij zeker mijn eierstok. Op gegeven moment deed het zo veel pijn dat het leek of ik weeen had.

Daarna werd mijn menstruatie nog heviger, en 2 dagen later was het plots weg. (normaal altijd nog paar dagen bruin verlies nu was het ineen klap gestopt)

nu ben ik al een week niet meer ongesteld maar heb nog steeds af en toe kramp in mn eierstok rechts (wat klinkt dat stom :))

ik vroeg mij af of mensen hier ervaring mee hebben, kan dit komen door de bevalling nog? of kan hetiets anders zijn?

alvast bedankt voor het meedenken,

liefs Muis:)

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

het is een beetje een warrig verhaal geworden, maar tis zo lastig om goed uit te leggen zo op internet :)

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

dit was mn test om het even wat makkelijker te maken

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

niemand? :(

5. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    jeetje wat vervelend ik kan je niet helpen want ik heb geen idee maar je ziet indd een licht streepje raar hoor erg vaag maar ik denk dat je echt de ha of een verloskundige moet bellen voor een goed antwoord

sterkte er mee hoor

6. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ik kan wel gaan gissen, maar daar heb je niks aan.. het kan best zijn dat je een vroegtijdige miskraam hebt gehad, maar ja.. ik ben geen arts. Ik zou zelf even mijn HA bellen en vragen wat zij ervan vindt, eventueel even na laten kijken door een gyn.

Misschien dat je dit topic ook beter kan plaatsen bij "na de bevalling", hoop dat je dan meer reacties krijgt.

Liefs Huismus

7. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Even contact opnemen met je huisarts ivm een vermoedelijke vroege miskraam. Je zult dan doorverwezen worden om een echo te laten maken kijken of je baarmoeder schoon is. Wellicht is er wel nog steeds een vruchtje.

En anders gewoon de poli gyn bellen en om een echo vragen.

ik kan helaas je vraag niet beantwoorden met denk dat je er slim aan doet even een telefoontje te plegen.

8. Sannah

Sannah Lid

27 apr 2009
    92
    0
    0
    Ik dacht ook wat de anderen dachten. En ook: je lichaam schijnt best lang nodig te hebben om weer te ontzwangeren. 4 maanden lijkt me nog best kort. Ik word nog ervaringsdeskundige ;) maar ik heb ook gehoord dat je cyclus ook weer op gang moet komen en dat dat ook een poosje kan duren.... Dus dat kan het ook zijn...??

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Het klinkt wel als een vroege miskraam. Ik ben nu voor het eerst na de bevalling ongesteld na 3 maanden en het is wel heviger dan normaal maar het is wel heel erg rood en het duurt juist langer dan normaal. Wel balen dat je niet zwanger bent als je je er zo op verheugd!

10. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    het kan zijn dat als je voor de eerste keer weer ongesteld word na je bevalling dat het erg heftig kan zijn. ik had dat bij mijn eerste wel. moest dan om de 2 uur soms sneller spul verwisselen en s'morgens moest ik met handdoek tussen de benen naar beneden om de trap niet vies te maken. kon daarna op de wc wel de vloer boenen was net een bloedbad zoveel. sorry voor het vieze verhaal.

met die buikpijn kan ik je geen adviezen geven.bel anders de ha. het kan zijn dat je lichaam gewoon nog weer op regel moet komen.

gr rianne

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

bedankt voor de antwoorden tot nu toe :)
    tis niet mijn eerste menstruatie, ben al 1 keer ongesteld geweest na mijn bevalling, dit was de 2e keer.....

Ik wacht wel even rustig af, tot ik weer ongesteld word. misschien gaat het dan beter. en misschien toch idd een vroege miskraam.

Liefs Muis

Deel Deze Pagina