ik weet dat het van sommige kraamzorg niet mag dus geen opmerkingen daar over graag.. ik ben op zoek naar een mooi stootkussen, je vind ze nergens.. via belgische site's wel voor boxen maar kan er geen gevonden krijgen voor in de ledikantjes. wil 'm graag in heel licht babyblauw! hoop dat jullie site's voor me hebben!
Ik zal niks zeggen over de kraamzorg, maar weet je dat het in " veilig slapem" ook sterk wordt afgeraden? Anyway, mijn buren hadden een hele hieperdepiepaankledingsset, van de turkse winkel, dus daar zullen ze het wel hebben denk ik.
nou mijn zoontje ging op en gegeven moment ook op zijn buik slapen en ook dat wordt afgeraden, als ik hem terug legde lag hij uiteindelijk toch zo.. ene tijd mag je dit en andere tijd mag je dat niet en het gaat dus niet op die 'hieperdepiep' aankleding die jij bedoelt, mag ik vragen waarom dat je dat zo neerzet? klinkt erg neerbuigend
ninja bedankt voor je reactie! ik kan er idd wel eens her en der vinden maar dus geen hele lichte babyblauw (zonder opdruk) dus das mijn probleem ze hebben daar wel best een hoop keus dat wel..
Hoofdbeschermer Uni Cottonbaby in 17 kleuren | Hoofdbeschermer Ledikant | Royalty Kids dit zijn uni kleuren
Deze is ook heel mooi. Alleen niet licht blauw helaas: http://en.smallable.com/bumpers/10422-bed-bumper-grey.html