Ik voelde mijn meisje voor het eerst met 17 weken en 2 dagen geloof ik. Vanaf dat moment elke dag en steeds meer. Het is mijn eerste zwangerschap...
Dit is mijn eerste zwangerschap en voel soms al "gefladder" kriebelachtig gevoel. Ik weet bijna zeker dat dit mijn darmen niet zijn, al geloof ik het zelf niet 100% haha.
Rond 20 weken! Dacht het eerder te voelen maar dat bleken achteraf mn darmen die aan het schuiven waren..
Ik voel soort plopjes /gekietel. Weet niet hoe anders te omschrijven. Is m'n eerste dus alles nog nieuw voor me. Maar dit gevoel wat ik soms heb, heb ik nooit eerder gevoeld in m'n onderbuik. Dus het zijn zeker niet m'n darmen haha
Ik voelde hem voor het eerst mega duidelijk op precies 18 weken, 's avonds in bed. Maar toen was het plots ZO duidelijk dat het daarvoor vast ook al wel eens gebeurd moest zijn, maar dat ik het niet door had ofzo. Het is mijn eerste kindje...
eerste zwangerschap voelde mijn vriend en ik ons meisje met 18 weken ♡ Bij mijn tweede zwangerschap twijfel ik nu of ik al wat voel.. haha maar kan niet wachten totdat het duidelijk is ^^
Bij de 1e met 20 weken en met tweede 18 weken ongeveer, wel bij beiden een voorliggende placenta, dat scheelt wel met een achterliggende placenta..
Momenteel 19 weken zwanger en heb de baby tot nu toe maar 2 keer gevoeld. As vrijdag 20 weken echo dan maar even vragen hoe de placenta ligt. Bij mijn eerste voelde ik het veeeeel eerder.
Bij alle 3 met een week of 15/16. Maar de eerste 2 voelde ik gelijk al veel vaker en duidelijker. En deze spruit voel ik minder vaak en minder duidelijk, terwijl het toch een actief kindje is volgens de vk (steeds weg draaien met hartje luisteren ). Misschien ben ik er nu ook minder mee bezig omdat ik een klein handenbindertje van anderhalf heb. En zodra ik op bed lig, wil ik alleen maar slapen haha.
Heel herkenbaar. Zelf ben ik inmiddels 18 weken zwanger van de tweede. Helaas heb ik dit kindje nog geen enkele keer gevoelt. Bij mijn eerste voelde ik het ook veel eerder. Mij is verteld dat de placenta dit keer voor ligt, mogelijk komt het daardoor.