Hoi collega's, Met hoeveel weken begon bij jullie de misselijkheid? Ik heb een bloedhekel aan misselijkheid, maar ben nu nog 5-6 weken en iedere dag denk ik 'zou het vandaag gaan beginnen' Ik weet dat het niet per se hoeft en dat het ook misselijkheidvrij kan verlopen, maar toch vraag ik me af als je dan misselijk wordt, vanaf welke week dit begint en eindigt in de praktijk..? Liefs!
Bij mij begon het al een dag voor mijn NOD, echt knettermisselijk. Had toen al een test gedaan met een zeer licht streepje als resultaat.... Hoe komt het dat je er zo bang voor bent trouwens? Komt echt wel goed hoor. Ik ben ook best misselijk bij vlagen, maar als ik regelmatig eet is er niets aan de hand pakje crackers en een flesje water bij mijn bed voor 's ochtends en alles komt goed! Heb nog helemaal niet overgegeven
Bij mij is het sinds gister begonnen. Ik kan ook echt niet tegen misselijk zijn, vind ik t ergste wat er is.... Doe er nu dan ook alles tegen om maar niet te hoeven spugen, veel kauwgom kauwen en idd kleine hoeveelheden tegelijk eten en drinken. Helaas gaat de misselijkheid er niet van weg dus ik lees graag even met je mee, misschien heeft er iemand tips?
Ik was in het begin toen ik net wist dat ik zwanger ben helemaal niet misselijk.. Dus ik dacht oohh mooi! Maar zo rond de eind 6 weken werd ik kots en kotsss misselijk! En dat ben ik nu nog steeds.. Niet alleen in de morgen, maar de hele dag door Ja, het is lastig.. Maar ik hou mezelf ook voor dat het binnenkort wel over zal zijn of iig minder zal worden.. En daar naast is het allemaal voor een goed doel, cliché maar waar
Met 7 weken en helaas tot 16 weken toen werd het minder, met 18 weken was het helemaal over gelukkig.
Ook geen goed nieuws; met 6 weken begonnen t/m 16 weken, toen was het ineens weg. Wat hielp was kleine beetjes eten, eten voordat ik opstond 's morgens vroeg, en uiteindelijk medicijnen (emesafene).... die hielpen beter gelukkig.
bij mn 1e zwangerschap met 6w4d en nu vanaf 5w5d... Duurde bij de eerste tot een week of 15 en was dan ook de hele dag misselijk, nu vooral 's avonds
Woehoe, nog steeds geen misselijkheid, week 5 nog steeds Ik haat misselijkheid, vooral als die je eetlust onderdrukt en je er slap van wordt, geef mij maar liever buikpijn/spierpijn/hoofdpijn/borstpijn
Ik werd pas bij 5 weken misselijk...en dat ben ik nog steeds 13weken+4dagen Ik hoop voor je dat het wegblijft!!
Ik was voor detest wel een paar x misselijk geweest. Toen een tijdje niet en vanaf dit weekend is het weer terug, incl omhelzen van de pot. Kan er gelukkig nog om lachen, want weet waar het voor is, maar vervelend is het wel. Helemaal als je er echt niet van houdt. Ik heb het eigenlijk vooral als ik niet eet, maar gisteren na het avondeten ook, dus weet niet zo goed wat ik er tegen kan doen. Hoop voor je dat het wegblijft!
ik werd bij 6 wkn misselijk. en ben nu 13+4 en nog steeds. maar gaat sinds een paar dagen wel iets beter! eerste weken waren het ergst!
ik ben alleen bij me kleine meid misselijk geweest en dat begon een week voor me NOD al en heeft geduurd tot me 18e week. Daardoor eerst ook flink afgevallen en pas laat aangekomen.....
Ik was het 1x geworden voordat ik overtijd was, in de ochtend. Daarna niet meer. Sinds de 4de week heb ik het af en toe in de ochtend, heel eventjes. Nu ben ik net over de 5 weken maar nu begin ik wel vaker misselijk te worden/zijn dan voorheen
Bij mij begon het bij precies met 7wkn en ben echt de hele dag door misselijk, heb helemaal geen eetlust en daardoor voel ik me echt futloos. Zoals iemand hier al zei, liever hoofdpijn spierpijn enz dat dit
Bij de eerste 2 week van week 6 tem week 16. Te ziek om te sterven: slecht, misselijk, moe, kotsneigingen (wel nooit echt overgeven). Nu begint ik wel al te merken dat ik op tijd moet eten omdat ik anders draaiierig wordt. Er bestaat een voor mij een goed medicijn tegen (postafene). Is een middel tegen reisziekte, HA heeft het aangeraden.
Halve week 6 voorbij en nog steeds niet misselijk, I'm soo happy De pot omhelzen; ahahhahaha sorry maar zo goed verwoord wat mijn afkeer inhoudt hahah! Op zich ben ik klaar voor de strijd, ik geef ook niet op en hoop jouw mentaliteit te hebben als het daar is..maar fulltime lange dagen werken, maakt het niet makkelijker op Hang on girl, hoeveel weken zit je nu?
Bij mijbegonnen toen ik bijna 11 weken was. Daarvoor af en toe wel wat weeig maar niet echt misselijk. Nu is de wc al bijna 1.5 week mn beste maatje! Mag van mij nu ook wel weer klaar zijn!!!!
Op het moment dat ik posi testte, lag ik al een paar dagen met keelontsteking op bed. ik voelde me dus sowieso niet prima. ik ben vanaf 6 weken denk ik wel vaak misselijk geweest maar zonder kotsneigingen ofzo. gewoon beroerd. en vooral in de avond was dat bij mij. ik was wel verschrikkelijk moe! Succes iig!