Even een vraag, weet alleen niet of ik goed zit hier! Na een kleine pauze zijn we weer begonnen om een kindje te krijgen! Nu hebben we donderdag voor het laatst geklust en zou ik morgen of woensdag de innesteling hebben als het goed gaat! Ik heb al vanaf vrijdag wat kramp in mijn buik en vanmorgen bij mijn lies kleine steekjes... Dus word spannend... Maar ik ben een echte sporter...en hoorde wel eens dat je niet mocht hardlopen in deze fase... Klopt dat??? Graag hoor ik het!
Gelukkig hoorde dat het dan "los" kon gaan...dus was erg aan het opletten niet spontaan te rennen maar oké, dan gaan we morgen de sportschool weer in
ik heb wel gehoord dat je niet moet beginnen met sporten als je dat voor de zwangerschap ook niet doet.
Ok, nou ik sport 4x in de week...maar ivm de krampjes en steekjes wil ik geen risico nemen, en dacht als ik dan niet moet rennen doe ik dat niet...maar als het dus gewoon kan dan ga ik gewoon weer sporten
Heb t aan de verloskundige gevraagd.Ik ga zelf ook graag hardlopen. Kan geen kwaad. Ook niet als je zwanger bent. Je moet alleen wel je hartslag onder de 140 houden ivm het te warm worden van je lichaam.
Toen ik net zwanger was heb ik KEI maar dan ook KEI hard moeten rennen door de stad... was daar met mijn moeder en hond... hond schrok van lawaai en als een soort houdini-hond kwam ze los uit de haldband en rende ze zo de grote weg op...langs tram, verder door de stad enz enz.... Ik ben zo ontzettend hard achter haar aan gaan rennen... alsof het mn kind was (dat is ze ook een beetje hihi)... Wat ik hiermee dus wil zeggen, het kan totaal geen kwaad...ben nog steeds hartstikke zwanger!
Hoe lullig t klinkt, als t goed zit zit het goed. Als het niet goed zit gaat het hoe dan ook mis. Of je nu rent of je 'verstapt' of iets dergelijks. Hoop voor je dat je gevoel goed zit!!!