Dan is het niet van de zwangerschap hoor Dat is erg vroeg! De meeste mensen worden pas na 5 a 6 weken misselijk door een zwangerschap.
Ik was al vanaf het begin af aan misselijk, maar het spugen is begonnen vanaf week 9 en ben er helaas nog niet vanaf ondanks de pilletjes die ik ervoor heb gekregen...
ik had dat juist andersom, terwijl ik normaal een snoepkont ben Is overigens wel weer geodgekomen hoor, mijn zoete trek is er weer gewoon
toen ik net 5 weken zwanger was, begonnen met spugen en helaas al ziekenhuis opname gehad, strenge controle en medicatie. nog steeds bijna dagelijks overgeven en misselijk. gelukkig nog maar af en toe echt de hele dag niets binnen kunnen houden.
Het begon bij mij met 4,5 week (kwam er met 5 weken achter dat ik zwanger was) en was met de 12e/13e week over. nu heb ik zo af en toe nog een ochtendje dat ik misselijk ben .. maar daar kan ik mee leven .. kots mezelf niet meer leeg zegmaar..
Ik ben vandaag vier weken zwanger. Hele dag al rommelende darmen. Ik nam een glas crystal clear maar dat kwam er direct uit. Kan dat door het koolzuur komen?