Medische behandeling voor extreme misselijkheid?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lientje, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb mijn vorige zwangerschap de hele tijd last gehad van misselijkheid en spugen. Deze keer weer hetzelfde. Emesafene werkt niet en ik heb het idee dat het er zelfs erger van wordt. Alle gangbare tips heb ik als geprobeerd. Maar wat ik me afvraag: is er een medische behandeling voor? Dat ze je bijvoorbeeld een bepaald medicijn geven om het te onderdrukken? Ik heb al van iemand de tip gehad om voetreflextherapie te gaan volgen. Helaas is dat er hier niet in de buurt, dus ik ben nog steeds tamelijk wanhopig.

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Heel herkenbaar wat je verteld. Ik ben tijdens deze zwangerschap al een keer opgenomen geweest voor een infectie en uitdroging door het overgeven emesafene helpt alleen maar hier voor het bovenste piekje ik heb van de gyn zetpillen gehad die ook worden voor geschreven voor chemo behandelingen enzo en deze werken super.
    Ik ga ook naar een homeopaat en daar heb ik een klein beetje hulp bij gekregen door ene gember kuur alleen ging dat 2 weken goed en daarna weer foute boel ik ben nu 23 weken zwanger en er is al 13 kg vanaf. zodra het er 18 zijn word ik opgenomen voor sonde voeding omdat het anders teveel en tehard gaat bij daan ben ik met 42 weken bevallen en 16 kg afgevallen hopen dat ik daar nu ook op blijf steken.

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Voelde het bij jou ook zo uitzichtloos?

4. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik ben ook behoorlijk misselijk geweest (gelukkig niet zo extreem) en heb veel gehad aan acupunctuur! Misschien is dat een idee....

Deel Deze Pagina