Ik ben even benieuwd, want ik heb echt een probleemloze zwangerschap, en is het dan zo dat je meestal de 40 weken voorbij gaat?
Ik heb een probleemloze zwangerschap gehad, op wat maagzuur en vocht vasthouden na dan. verder is alles goed verlopen, en ik ben precies op de uitgerekende datum bevallen! En zelfs de bevalling is supersnel gegaan (heb er in totaal vanaf de eerste wee die ik goed moest wegpuffen tot en met de uitdrijving 2 uur over gedaan) Zonder problemen, ik zou ingeleid worden op die dag en heb er dus wel gel voor gehad, maar verder ging eigenlijk alles vanzelf. Succes nog even met de zwangerschap!
Zegt niks. Ik had een probleemloze zwangerschap tót de 36e week. Toen fluctueerde mijn bloeddruk zo erg dat ik ineens volledige bedrust moest houden, terwijl ik me goed voelde.. Ik ben gestript met 39 weken toen (en dat had geholpen).
Bij mijn eerste een probleemloze zwangerschap gehad en ben met 42 weken ingeleid. Denk alleen niet dat het echt wat zegt hoor
voor zover een probleemloos zwangerschap een probleemloos zwangerchap kan zijn als je bekken instabiliteit, maagzuur, slecht slapen kan noemen nee het is zeker probleemloos.. ik had geen voortekens van de bevalling en met 38+6 ben ik bevallen.
Ik had ook een probleemloze zwangerschap, dacht ik! Mijn dochter is met 33,5 weken geboren omdat mijn placenta had losgelaten, gelukkig kwam mijn bevalling spontaan op gang (we hebben dus heel erg veel geluk gehad!)
had van de eerste op wat kwaaltjes en rugpijn na een probleemloze zwangerschap. ben bevallen met 39+5 denk niet dat het invloed heeft op elkaar.. t is maar net wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden en wanneer de baby t zat is daarbinnen (als er tenminste geen complicaties optreden) succes!
van mijn eerste kindje (en enigste tot nog toe ) ben ik bevallen aan 41 weken en 1 dag spontaan op gang gekomen, zonder enige voortekenen xxx
Eerste probleemloze zwangerschap eindigde na 38 weken in een al even makkelijke en probleemloze bevalling. Tweede probleemloze zwangerschap (wel wat meer kwaaltjes, maar geen serieuze klachten) eindigde pas na 41+2 in een makkelijke supersnelle bevalling. Het zegt dus niet zoveel.
Kijk dat zijn de goeie verhalen Je hoort vaak óf je hebt een beroerde zwangerschap, óf een bevalling from hell.. Hopelijk is dit gewoon een bakerpraatje
Wel leuk dat je jezelf die vraagt stelt. Ik had ook een super goede zwangerschap en heel erg het gevoel daar door over de datum heen te gaan. Dat gebeurde ook, ben bevallen met 41+1. Had een hele goede bevalling... hopelijk jij ook!! Succes!
Precies 40 wk! Ruben kwam echt precies op de uitgerekende datum. Helaas na heeeeeeel veel gedoe met een ks (spoedje, algehele narcose).
Na een perfecte zwangerschap (met slechts enkele ongemakjes als vocht vasthouden, maagzuur en enorme buik) ben ik, zonder dat ik van te voren iets heb gemerkt, met 40+5 bevallen. Had steeds geroepen dat de zwangerschap zo goed ging, dat moest wel een klotebevalling worden. En ja hoor. Het 'vervelende' is dat ik mij bij deze zwangerschap zo mogelijk nog beter voel Dat belooft wat...
Bij de 1e een zwangerschap zonder echte kwaaltjes. Nooit een dag ziekgemeld en gewerkt tot aan de 36 weken(in de zorg)....ingeleid bij 42,2.... Nu een iets minder vlotte zwangerschap, dus hopelijk een eerdere en spontane bevalling haha
Ik had ook een super zwangerschap en ben met 37 weken bevallen van een prachtig mannetje!! Ook alles super gegaan en heel snel! Succes!!
met 36+6 bevallen, vliezen braken met 36+5 (streptokokkenbacterie) tot 34 weken probleemloos, kreeg toen de ziekte van Bell ook wel aangezichtsverlamming genoemd.