Hier de perfecte zwangerschap,, maar 1 week misselijk geweest en voor de rest nergens geen last van gehad en bevallen met precies 39 weken,, Oowk de perfecte bevalling gehad echt volgens het boekje,, 3 uur weeen en maar 4 min persen en meneer was er al,, en dat voor de eerste het kan dus echt meiden! ben thuis bevallen,, Liefsz
ik vind ook dat ik een probleemloze zwangerschap heb gehad, heb namelijk alleen maar bi gehad, en dankzij vroeg ingrijpen met fysio heb ik tot week 34 kunnen werken en heb ik nu haast nergens last meer van. ik ben op de uitgerekende datum bevallen en had een super bevalling!
Hier ook een zorgeloze zwangerschap totdat met 36w en 5d de vliezen braken. Verder ook wel een vrij probleemloze bevalling gehad, werd alleen door de vroeg gebroken vliezen ingeleid en het duurde bijna 20 uur. Maar verder zonder knip ofzo, alleen een heel klein scheurtje. Onze dochter is met precies 37 weken bevallen. Had ook hele tijd het gevoel dat ze eerder zou komen alleen zo vroeg niet.
hey, ik had echt de droom zwangerschap!!! ik ben op 40 weken en 4 dagen bevallen. ze wouden mij inleiden en hadden vaginale tabletjes gegeven voor mijn baarmoederhals verder te laten rijpen (had zelf 3cm ontsluiting al een week) en om 4u snachts brak mijn water. jamie is om 7.56u geboren!! dus nog geen 4u!! ik kwam wel meteen in weeënstorm en heb na een kwartier een ruggenprik gevraagd! gelukkig maar want om 7.50 knipte de gyn mij flink in en haalde de pomp erbij! wat was ik blij met die ruggenprik!
40+3 maar de gyn dacht dat er een foutje was gemaakt bij de meeting want jayden was al afgevallen (zat heel ruim in zn vel) had hele lange nagels en was heel erg droog. hun denken dat ik ruim over de 42 weken ben gegaan
Hier ook beide zwangerschappen probleemloos...eerste is geboren met 37 weken...in 3 uurtjes en tweede bij 36.4 en binnen 5 uurtjes..en beide begonnen met het breken van de vliezen
I khad ook een probleemloose zwangerschap alleen erg misselijk aan het begin! en met 36 weken bevallen
Hield vocht vast en had een hoge bloeddruk de laatste weken, kan ook komen doordat het zo belachelijk warm was! Verder een probleemloze zwangerschap en bevallen met 39+4 weken.
Probleemloze zwangerschap, bevallen met 41 weken en 3 dagen, de bevalling duurde in totaal 42 uur, daarom heb ik wel een ruggeprik gekregen. Verder wel natuurlijk bevallen, zonder tang of vacuum. Groetjes, Nikki F
37+6. Gewone zwangerschap gehad. Bevalling duurde 7 uurtjes vanaf het breken van mijn vliezen. De weeen begonnen 2 uur na het breken van de vliezen.
heb van mijn eerste een superzwangerschap gehad en eigenlijk is de bevalling met 39w2d ook prima verlopen; wat dat betreft zou ik ervoor tekenen om het zometeen weer zo te laten verlopen....
hier ook een probleemloze zwangerschap (in het begin wel moe, en op het laatst wel last van de rug, maar mag zeker niet klagen). Ik ben bevallen met 41+5 weken en de bevalling was wel pittig!!
hier ook een probleemloze zwangerschap alles volgens het boekje, geen voorweeen of niks, bevallen met precies 42 weken dmv keizersnede na inleiding en poging tot normale bevalling van 20 uur! (sorry als hierdoor de moed in je schoenen zakt, maar zo hoeft het bij jou natuurlijk niet te gaan!)
Hier ook een prima zwangerschap gehad. Ik liep wel bij de gyn ivm hoge bloeddruk, maar was achteraf niet schokkend. Met 39+1 bevallen van een wonderschone dochter. En een snelvaart bevalling van nog geen 5 uur
Ik moet nog bevallen! Maar ben geïnteresseerd in jullie verhalen! Hoop niet al te lang meer te moeten wachten, maar ben daar wel bang voor! Ik heb namelijk helemaal geen voorwee gevoeld! Harde buiken heb ik echt zelden! En ohh wat bevallen jullie allemaal snel van een eerste! Ik hoop dat het bij mij ietsje langer duurt dan 4 uur haha Want ik moet 4 uur van tevoren aan een infuus met anti-biotica. (Vanwege GBS)