met hoeveel weken ben je bevallen vd 1ste met probleemloze zwangerschap?

Discussie in 'De bevalling' gestart door booboo22, 12 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ingeleid bij 41+5 en bevallen bij 41+6
    Vrijdagochtend 08.30 eerste keer gel gekregen, 13.00 uur 1e wee en zaterdagochtend om 04.48 uur bevallen na 16 uur weeen.

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    na een probleemloze zwangerschap ben ik met
    41+5 ingeleid en uiteindelijk een ks geworden..

3. 4days

4days Niet meer actief

Ik ben bevallen met 39w1d. :)

4. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Ik had een probleemloze zwangerschap en ben bevallen met 39 weken en 2 dagen.
    Maar volgens mij is het een bakerpraatje hoor! succes!

5. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik had vanaf 22 weken veel harde buiken en moest 50% gaan werken, met 25,5 week met weeënremmers in het ziekenhuis beland omdat ik om de 5 min harde buiken had, half verweekte en half verstreken baarmoedermond met 1 cm ontsluiting in het tuutje. Daarna veel rust moeten houden en mocht hopen dat hij tot 34 weken bleef zitten.

Wat hij vervolgens ook deed, en langer ook nog, met 41 weken en 2 dagen ben ik bevallen door middel van strippen.

Nu deze zwangerschap precies hetzelfde verhaal, alleen had ik nu al bij 23 weken zoveel harde buiken dat ik bankrust had. En zie hier, bij bijna 39 weken zit alles nog veilig binnenboord! :D

6. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik had een probleemloze zwangerschap en ben met 41+3 spontaan bevallen, die ochtend zou ik eigenlijk gestript worden!

7. krumpie

krumpie Actief lid

4 dec 2008
    221
    0
    0
    noord holland
    ik had een probleemloze zwangerschap en de bevalling begon spontaan bij 41+6.

uiteindelijk bevallen bij 42+1, en alles wat tegen kan zitten bij een bevalling zat ook tegen.
    enige wat me gelukkig bespaard is gebleven is een keizersnede.
    wel een vacuum verlossing gehad en manuele placenta verwijdering op de OK.....

Deel Deze Pagina