27 weken zwanger, en weer overgeven..:(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama092013, 25 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Hoi meiden,

Morgen ben ik 27 weken zwanger. Ik heb in het begin van de zwangerschap vanaf 8 weken tot zo'n 16 weken moeten overgeven.. Was heel de dag en nacht misselijk.. Heb verschillende medicijnen gehad hiervoor maar niets hielp.
    Nu is dat dus zo'n 10 weken weggebleven.. Vorige week had ik al het idee wat ziekjes te zijn.. Ik voelde me slap en met vlagen misselijk.
    Dat is weer weggetrokken, maar ben nu sinds gisteren weer erg misselijk en moet ook weer meerdere malen per dag overgeven..
    Hoe kan dit? Waarom komt dit weer terug?
    Ik was zo blij dat ik er af was, want het kost ontzettend veel energie.
    Nu voel ik me dus weer heel de dag beroerd :(
    Hebben meer dames hier last van?
    Ik hoop niet dat dit tot het einde aan gaat houden...

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik heb het gehad tot aan 14 weken en helaas begon het rondom week 30 weer tot aan de bevalling. Helaas niks aan te doen.
    De vk zei dat het lag aan je maag en middenrif die worden omhoog geduwd en dat kan een misselijk gevoel geven.
    Erg vervelend. Maar ik dacht steeds maar zo, het is tijdelijk..
    Misschien kun je het nog even aangeven bij de vk

3. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Dacht ik ook meteen aan toen ik je berichtje las. Ben zelf nu net 31 weken, en welliswaar niet misselijk, maar veel eten doe ik niet meer. Maaltijden heb ik echt moeite mee, zit zo snel vol! Ook tussendoor drink ik liever dan dat ik eet. En als ik wat tussendoor eet is het fruit.
    Heb trouwens voor paar weken terug ook beetje dat misselijke gevoel weer gehad. Niet zoals jij, maar toch wel weer dat herkenbare van de 1e weken. Later kwam ik erachter dat het ook te maken had met te veel hooi op mn vork nemen. Dus mijn tip, doe vooral lekker rustig aan in alles. Pak je rust wanneer het kan en ga lekker op tijd naar bed.
    Oja, en probeer eens appel te eten, dat hielp bij mij toen ik zo'n misselijk gevoel had de 1e weken vd zwangerschap.

Veel sterkte!

4. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Brabant
    Ik mag helaas geen appel ivm fruitallergie hihi.. Maar ik probeer idd wel met eten op te letten, dus kleinere porties want zit idd wel heel snel vol..
    Misschien dat het dan toch door de groei komt..? Dat mijn maag idd in de verdrukking komt.. Klinkt wel logisch eigenlijk

5. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Zeer herkenbaar van 9 weken tot 18 weken
    ziek geweest,en van 29 weken tot heden.

Vorige zwangerschap was ik ook ziek
    maar op andere manier!!

Ik probeer vkoeibaar en klein portie@s
    te eten.( 6 keer over de hel dag te eten)
    niet te eten voor het slapen.

Heb je veel last van maagzuur??

6. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Brabant
    Ja heb ook veel last van maagzuur.. Daar pak ik rennies voor, dat werkt tot nu toe best goed

7. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik denk meteen aan mogelijk zwangerschapsvergiftiging ik zou toch even met de verloskundige bellen... heb je verder nog andere klachten?

8. Sayenna

Sayenna Actief lid

13 mrt 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herken t helemaal! Dag en nacht misselijk geweest tot en met week 13. Ik dacht toen, gelukkig ben ik er nu weer vanaf. Nu sinds 2 weken weer aan t overgeven.. ( ben nu 19 weken zwanger). Hoop echt dat t snel weer voorbij is.

Sterkte voor anderen met dit probleem!
    Xx

9. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Heel herkenbaar!

Ik ben in de begin periode (wk 8 tm 13) erg misselijk geweest de hele dag. Toen een tijd helemaal niet en op gegeven moment, zo rond de 25/26 weken werd ik 's ochtends tijdens het tandenpoetsen weer erg misselijk. Gelukkig alleen in de ochtrnd en het bleef bij kokhalzen op een lege maag maar wel erg vervelend! Nu heel af en toe nog last van

Deel Deze Pagina