1e met 38w5d (35 jaar) 2e met 39w2d (37 jaar) 3e we zullen het zien. De vk verwacht nu al niet dat ik de 40 weken zal halen... (41 jaar) Leeftijd speelt geen rol
Ha ha, hier niet hoor! Mijn laatste kwam het vroegst! Nr 1: 41+3 wkn (27 jr) Nr 2: 41+5 wkn (29 jr) Nr 3: 41+0 wkn (33 jr)
Hahah nee dit kwam ter sprake bij mijn zwangerschapscursus! En toen ik er echt goed overna ging denken, kwam ik tot de conclusie dat veel vriendinnen van mij vrij vroeg bevielen en familieleden die wat ouder waren, langer doorliepen.. Bedoel het absokuut niet verkeerd hoor dames! Was alleen nieuwsgierig of dat het toevallig in mijn omgeving zo is of vaker voorkomt..
Ik ben 31 en mijn bevalling is ingeleid omdat dochterlief het wel prima vond in mijn buik! Uiteindelijk bevallen met 41+6 weken.
met 37+6, 27 jaar Twee weken te vroeg bevallen lijkt wel in de familie te zitten. Mijn moeder is bij haar drie kinderen twee weken te vroeg bevallen en mijn tante eveneens. Daarom had ik ook al een voorgevoel.
Hier 'jong', maar 'later' bevallen. 1e: 19 jaar en 41+2 2e: 22 jaar en 41+1 3e: 24 jaar en 39+5 Maargoed niet echt 'te laat' bevallen aangezien tussen de 37-42 weken nog normaal op tijd is, dus wat dat betreft
20 jaar ) 37 weken en 5 dagen 23 jaar ) nog geen idee denk weer de 38 weken niet maar dat zal wel komen omdatk dat nog niet meegemaakt heb
19 jaar en 30+3 bevallen middels spoedks ivm infectie door langdurig gebroken vliezen. Té jong zijn is wel een risicofactor voor vroeggeboorte. Maar dan gaat het wel over het nog niet volgroeit zijn om een kind te dragen. Maar dan bedoelen ze denk ik meer meisjes van 13..