1e 39.4 smorgens ongesteldheids krampen tot 16.00 toen werd het wat heftiger om 23 uur de verloskundige gebeld 00.57 na 3 kwartier persen onze oudste geboren. 2e met 38.5 ingeleid vanwege een valse start waarna ik mezelf er niet met overheen kon zetten. 3e met 39.6 geboren om 5uur werd ik wakker vandaag komt de baby! De weeën waren erg onregelmatig dis om 8uur gebeld het rommelt. Ik kom zo zei ze ook 8.50 eerste controle volledige ontsluiting 9.14 geboren! 4e 40.3 rond 12uur beginnen de weeën om 21.15 eerste controle 4 cm en de ontdekking dat ons kindje was overleden om 23.00 int ziekenhuis om 00.38 is ze geboren. Al met al vlotte bevallingen en elke x begon het anders. Maar het is echt wat. Je weet het als het echt is zolang je twijfelt is het nog niet echt begonnen.
Oudste met 37+2 bevallen, 's nachts beaken spontaan mijn vliezen, kwartier later kreeg ik regelmatige weeen, 12u later was ze er Jongste ingeleid met 36+5.
Hier braken om 2.00 's nachts m'n vliezen. Rond 6.00 begon het te rommelen, rond 9.00 goede weeën en om 13.30 was onze zoon geboren.
Met 39+6 braken 's avonds om acht uur mijn vliezen. De volgende dag om 09:07 was ze er, keurig op de uitgerekende datum.
1) gestript met 41+2 wkn, daarna harde buiken en een paar uur 'buikgriep' (diarree, darmkrampen en spugen, was dus 'grote' schoonmaak ), meteen gevolgd door regelmatige weeën. Baby in ochtend van 41+3 wkn geboren. 2) enkele onregelmatige weeën bij 41+5 wkn, die pas laat in de middag opeens regelmatig werden en toen ging het heel snel . 3) vliezen spontaan gebroken bij 40+6 wkn, aantal uren daarna begonnen de weeën. In ochtend van 41+0 wkn werd baby geboren.
Met 39.5 begonnen om middernacht de weeen. De enige aankondiging was om 23 uur toen ik naar bed ging wat bloederig slijm. Eerder die dag nog scans gehad in het ziekenhuis en totaal geen voorweeen te zien. Ik had dus niet verwacht dat het een paar uur later zou beginnen. Uiteindelijk is ze om 17.30 geboren.
Met 37 weken had ik al bijna 3 cm. ontsluiting (zonder dat ik het door had). 37.2 om 23 uur kwamen er lichte weeën die om 23.45 ineens heel heftig werden en tegelijk braken mijn vliezen. Om 1 uur al 9 cm. onsluiting en om 3.19 uur is ze geboren op 37.3 weken.
Bij mijn dochter met 40 weken precies. Ik werd wat onrustig en ik zei dat mijn vriend de vk moest bellen. Wilde hij niet, want hij was aan het strijken. Toch uiteindelijk gedaan en vk kwam langs en had al 6 cm! Snel naar geboortecentrum en daar onder nederland-mexico is onze dochter geboren . Ervaarde geen pijn, ja toen mijn vliezen werden gebroken en dat half uur erna . Kreeg ineens weeën 😅
De eerste bij 40.2, met gebroken vliezen, rond 21.00, uurtje later begonnen de eerste weeen en om 4.01 geboren (40.3 dus). De 2e met 39.1, rommelde die nacht steeds wat, rond 8.00 werden het echt weeen en om 10.57 geboren.
Bij de 1e ben ik ingeleid met 41 weken dmv prostaglandine (bmm was nog niet rijp) en daarna weeenopwekkers in het infuus. 2e: Ik ben nu 40+1, dus het kan ieder moment gebeuren! Ik hoop op een natuurlijke start van de bevalling. We gaan het zien
Hier begonndn met 39.3. Hele dag pijn in mijn rug. Rond 20.00 bloed- en slijmverlies. Ziekhuis gebelt moest konen ivm bloedverlies. Weeën waren heel onregelmatig dus weer naar huis. 5 uur snachrs helemaal in paniek van de pijn. Ik trok het niet alleen. Dus weer terug naar ziekenhuis. Ondertussen 4cm ontsluiting. Tegen 10.00 nog steeds 4cm. Kreeg weeënopwekkens. Vond onze dochter alleen niet zo leuk. Haar hartslag ging er ver omlaag tijdens een wee. Uiteindelijk een spoed ks onder algehele narcose en is ze om 13.07 geboren. Ik had een cerclage dus had haar veel eerder verwacht.
Ik was net 38 weken en mijn water brak om dan 22uur later mijn prinsesje vast te hebben ❤ nu alweer 13 weken zwngrr van baby 2
1) 38w5d. Dag ervoor op controle: geen ontsluiting, verweking of wat dan ook, kindje niet ingedaald en sterrenkijker. Het was nog niet voor direct. Dag zelf om 12u vliezen gebroken, gelijk weeën, om 18u27 is onze zoon geboren. 2) 39w6d. Sinds 32 weken 3cm ontsluiting en verweking van de baarmoederhals. Moest rusten om vroeggeboorte te voorkomen. Eén dag voor de uitgerekende datum, vliezen gebroken om 24u, gelijk weeën. Om 01u18 is onze dochter geboren!
de eerste met 39+3. 's Nachts om 1 uur wakker geworden met weeën en om 10 over 9 was hij er al. De tweede (tweeling). met 34 weken begonnen met weeën in episodes van 1 uur per keer zo'n drie keer minstens per dag elke 4 tot 6 minuten. uiteindelijk bevallen met 37+1. 's nachts om twee uur weeën, om 11 uur ongeveer vliezen gebroken en om 10 over half 2 waren ze er allebei.