Hè dames, Vrijdag ben ik uitgerekend, en nu ik steeds ongeduldiger word. Vroeg ik me af waneer kwam jou kindje? Groetjes
Oudste kwam spontaan met 40+1 (Bij precies 40 wkn vliezen gebroken). Jongste is met 41+5 ingeleid en 41+6 geboren.
Ons zoontje is ook op de uitgerekende datum geboren. 2 Dagen voor de uitgerekende datum in de avond het idee dat ik vruchtwater (drupsgewijs) verloor. Volgende dag bij de verloskundige gemeld die heeft na twijfel het ziekenhuis gebeld. Daar van de gyn de bevestiging gekregen dat het inderdaad zo was. Weer naar huis met de mededeling dat als er niets zou gebeuren in de avond/nacht ik de volgende dag ingeleid zou worden (uitgerekende datum) Dit is uiteindelijk ook gebeurt. En na 4.5 uur waren wij de trotse ouders van een zoon.
Wat leuks om te lezen allemaal, leukk dat jullie ook reageren het is heel verschillend allemaal. Groetjes jacky
Interessant, in de poll evenveel voor de uitgerekende datum als na de uitgerekende datum.. Van onze dochter weet ik het niet precies met welke zwangerschapsduur ze is geboren, want de precieze duur was onbekend. Maar ik durf met 99,9% zekerheid te zeggen dat het voor de uitgerekende datum was.