34+6 weken. Ik dacht dat ik indalingskrampen had, bleken het weeen te zijn en is ze dezelfde dag nog geboren! Nu had ik wel het HELLP-syndroom... Succes met de loodjes iedereen die nog moet!!
ben benieuwd wanneer mijn kleine mannetje zich aankondigt... hoop natuurlijk zo snel mogelijk vanaf volgend weekend! mja nog ff afwachten!
De oudste is geboren met 39 weken De jongste is geboren met 37 weken en 1 dag En nu zwanger van een 2ling dus ben benieuwd zou wel niet meer zo heel lang duren.
Ik ben met precies 42 weken bevallen. Met 41+6 begonnen met de inleiding (veter ingebracht) en met 42 weken 's avonds om half 12 was mijn meissie er. Het was lang wachten, maar het cliché is weer eens waar: ze is het allemaal waard geweest!
Bij de eerste 2 (tweeling) ben ik met 33 weken bevallen...wat dit kleintje gaat doen is nog even afwachten maar het duurd in elk geval niet ang meer dat is een feit vind het erg spannend!!! gr Brit
Met 39+4 braken mijn vliezen en begonnen de weeen en iets minder dan 24 uur later net niet meer op 39+4, maar op 39+5 is mijn dochter geboren!