Met hoeveel weken beviel jij van je 1e kindje??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toerist18, 30 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije

Marije Actief lid

17 nov 2005
    204
    0
    0
    zelfst.ondernemer
    Joris is met 38 weken en 6 dagen geboren, Elske met 40 wkn en 2 dagen en Benten precies op de uitgerekende datum.

2. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

15 mei 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    De dag nadat Senna is geboren dmv een geplande keizersnee, zou ik 39 weken zwanger zijn!
    (Senna lag in stuit en na 2 mislukte draaipogingen koos ik voor de gezondheid van m'n kindje en kregen we 'n geplande keizersnee!)

3. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik ben ingeleid met 34 weken en 4 dagen

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik ben door de vk gestript bij 41 wkn en lisa is met 41 wkn en 2 dgn geboren. Ze is op een zaterdag geboren,maar als het strippen niet geholpen had, dan moest ik de maandag erna naar het ziekenhuis voor een afspr. met de Gyn. (was dus gelukkig al niet meer nodig)

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    40 weken en 6 dagen.
    Maar omdat ik al weken met weeen liep en er niet veel gebeurde hebben ze me ingeleid.

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ben door de vk gestript met 40 weken en 6 dagen, diezelfde dag nog opgenomen in het ziekenhuis met dreigende pre-eclampsie. 3 dagen later mocht hoorde ik 's middags dat ik naar huis mocht en toen kreeg ik gelijk mijn eerste wee. Heb de hele avond weeen gehad en 's nachts na het gedeeltelijk breken van mijn vliezen barstte het los! Lotte is de volgende dag 's avonds bij 41 weken en 2 dagen zwangerschap geboren.

7. Mijn eerste kwam precies op de uitgerekende dag, we waren de avond ervoor nog even over de kermis gelopen en omdat ze flink ingedaald zat, liep ik als een pinguin, toen we later op bed lagen had ik wat 'darm'krampjes, maar hoe meer ik erop lette hoe systematischer ze bleken.
    rond half twee´s nachts drong tot mij door dat het the real thing was en om drie uur kwam de VK even kijken, driecm ontsluiting!!
    ze kwam om een uur of 8 terug en toen had ik 8cm, alles keurig volgens het boekje, ze belde voor een kraamhulp en toen die er was was ik aan persen toe 10 over 10, na precies tien minuten te hebben geperst, was mijn dochter geboren.

8. Ellen1973

Ellen1973 Actief lid

22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Dan had jij vk het bij mij goed! Bevallen met 41 weken!

beetje gerommel/menstruatie-achtig gevoel 's middags. 's Avonds rond 23 uur naar zks. Had hoge bloeddruk dus daarom medische indicatie geworden. En Half 7 was Lonneke geboren.

De tweede werd ingeleid met 39w 3d ook vanwege hoge bloeddruk. En nu? Denk dat de kans groot is dat ik op het einde weer hoge bloeddruk heb. Maar ben nu voorbereid op het zks. Thuisbevallen hoeft van mij niet meer (wilde ik eerst), ziekenhuis vond ik prima!

9. BlueGirl

BlueGirl Actief lid

21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    hier ook de eerste een week later, 31 mei uitgerekend en 7 juni bevallen. De 2de was 3 dagen later en de 3de was 6 dagen later... zal nu ook wel weer later worden denk ik ;)

Liefs Wendy

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bij mij zijn ze precies op de uitgerekende datum geboren, en het begon met wat gerommel in mijn buik. nadat ze de ontsluiting hadden gekeken, hebben ze de vliezen gebroken en binnen 3 uur was mijn zoon er. en mijn dochter met 2 uur.

11. Ik ben bevallen 13-05-2006 en was uitgeteld 30 -05-2006
    dus op 38 weken
    zeh ebben we de vliezen zelf gebroken , had hoge bloeddruk
    en dan teveel eiwit , en was ook nog verkouden erbij
    Maar ze zagen dat het een groot kindje ging zijn
    dus hebben het laten komen

Femke was 4.290 en 50 cm

12. twingo

twingo Lid

12 nov 2005
    83
    0
    0
    Ben met 39 weken en 5 dagen bevallen ,spontaan had mijn slijmprop 3 dagen eerder verloren.
    De avond voor hij geboren werd ben ik naar het ziekenhuis gegaan vanwege lichte rugweeen dokter zei bij de eerste kan het zeker nog twee weken duren :( de andere dag braken mijn vliezen om 11.30 en om 14.26 werd mijn zoontje geboren.
    Hoezo 2 weken langer duren hahahahah.

groetjes twingo

13. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Ik ben bevallen met 39 weken en 5 dagen.
    Ik was 2 dagen te vroeg.
    Twee dagen van de voren braken mijn vliezen zonder weeen
    en met 39 weken en 5 dagen begonnen spontaan de weeen.

14. Niet meer actief

alysha is met precies 41 weken geboren na een inleiding omdat me vliezen dinsdag waren gebroken en vrijdag was dametje ernog niet

15. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik moet nog gaan bevallen van de eerste, maar mijn schoonzusje beviel van de 1e precies op de uitgerekende datum!

16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik was 42 weken zwanger zonder enige weeen dus toen is er besloten om de bevalling in te leiden. 2 Dagen erna is ze geboren. Dus het was totaal een zwangerschap van 42 weken en 2 dagen. Mijn dochter is inmiddels 8. Ik ben nu 12 weken zwanger van de tweede en hoop eerlijk gezegd dat hij/zij niet zo lang op zich laat wachten!

Gr Otje

17. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik hoop in iedere geval niet dat ik tot mijn 42e week zwanger blijf.
    Ik begin er nu echt moe te worden van het zwanger zijn :( .
    Dat komt met name door me hooiekoorts, voor de 2x blaasonsteking en nog eens dat ik slecht slaap.

Ik vind het met 38 wkn of 39 wkn wel goed zo. Ik ben ook echt de weken aan het tellen.

Deel Deze Pagina