hoi hoi ik word volgens mij een beetje ongeduldig! maar met hoeveel weken zwangerschap kregen jullie de blije doos? ik wil het zo graag ophalen maar nog niks over gehoord! ben benieuwd! liefs keina
Dan zit er net voor dat je 7 maanden bent een bon bij de wij jonge ouders. Deze zit aan een brief vast. Ik vond het net reclame lijken en had hem al bijna weggegooid.
Ik heb hem zaterdag opgehaald. Tijdschrift uit juni 2009...., luiers, tommie tippee babyflesje, iniminnie potje sudocreme voor onderweg(handig),rompertje(schattig),proef monster natusan zeep,billendoekjes+doos, kortingsbon prenatal, etc...
+ hoop telefoontjes en reclamebrieven van energieleveranciers, verzekeraars, telefoonaabieders etc. De hele wereld is in het bezit van je gegevens. Dat is dan weer jammer.
Een tip! Geef een fout nummer op! Doe ik ook altijd, alsof ik per ongeluk de 2 laatste cijfers van mijn telefoonnummer heb omgewisseld, hihi! O'ja ik check altijd of het nummer niet in gebruik is, want dat zou vervelend zijn voor de anderen.
@sunshine Is de billendoos zo'n gele van zwitsal? Ik wil graag een tweede doos, heb er nu ook een voor mijn dochtertje, vind hem erg fijn. Wilde er eigenlijk eentje kopen, maar misschien is dit dan niet nodig
Heb net een afhaalbericht ontvangen in mn emailbox! Ben nu 26wk+3. Stond tussen alle spam mail, dus bijna in de prullenbak geflikkerd. Zag net op tijd Blije Doos staan voordat ik op 'delete all spam' klikte.
hmm ik heb geen mail en geen brief bij de wij, volgens mij mocht ik de doos de vorige keer bij 7 maand pas ophalen.
Meiden die een mail hebben gekregen ... wie was de afzender van deze mail ?? Ik gooi eigenlijk vaak blindelings mijn spam weg, maar dadelijk doe ik dat ook bij die mail
Ik krijg wel vaker mailtjes van hun, info over hoeveel weken je bent en wat er gebeurt in die weken enz.. Dus ff opletten wat je weggooit