Jacob sliep met 7 weken voor het eerst door, de eerste nacht in de bakerzak(!) Laatste fles toen om 22:45.
Evi sliep pas met 6,5 maand echt door Ze kwam niet meer voor een voeding maar had telkens haar speentje nodig. Toen hebben we haar een keertje laten huilen (bijna een uur, vréselijk!), maar sinds die tijd slaapt ze wel door!
Uhm...NIET! Mijn dochter van 4 mnd slaapt nog altijd niet door. Het record is tot nog toe 2 keer, beide dagen nadat ze prikjes had gehad dus dat telt niet. Ik weet wel dat borst of flesvoeding kan schelen, omdat bv nou eenmaal veel sneller verteerd. Maar dat is ook geen garantie hoor, daarvoor hoef je niet met de bv te stoppen. En soms hoor je in je omgeving dat kindjes vrij snel doorslapen, en ineens na de 4 maanden doen ze dat dan niet meer. Dus nu doorslapen betekent niet dat ze voor altijd doorslapen...
Hugo met 5 weken, waar ik errug blij mee was/ben..! laatste fles rond 23.00 uur en eerste fles rond 6 uur, maar dat werd al gauw 7 uur en toen een hele tijd 8 uur. Nu wordt hij tussen 7.00 en half 8 wakker en krijgt zijn laatste fles ook tussen 19.00 en half 8. Echt heel fijn, dus...! Gr. Niki
Toen Fabian een week of 10 was sliep hij van 23:30 tot 06 uur door. Ze geven zelf aan wanneer ze er aan toe zijn. Dan wordt je 's ochtends wakker en ga je snel kijken of er niks aan de hand is en dan zie je je kleine nog heerlijk in dromenland.
Mika sliep door met 8 weken. Hij sliep dan van 23.00 uur tot 6.30 uur. Sinds deze week slaapt hij van 19.30 uur tot 6.30 uur. Een collega van mij had pas doorslapende kinderen toen ze 9 maanden waren. Het verschilt dus heel erg per kind.
Hoi Lisette heeft vanacht voor het eest doorgeslapen ze heeft de laatste voeding om 23.00 uur gehad en heeft geslapen tot 07.30.
Sophie slaapt door sinds ze 4 weken was! waren we erg blij mee! En dan 23.00 de laatste fles,en kwam ze weer rond 19.30,echt een slaapkoppie!
Wow, Laura slaapt van 9 uur tot 5 en dat doet ze sinds week 4! Dan slaapt ze weer tot 8 en als ze echt moe is slaapt ze daarna weer tot 10. Maar overdag zit slapen er niet veel in! Dus als ik haar niet van 8 tot 10 laat slapen, slaapt ze smiddags een uurje of 2 en heb ik wat tijd voor mezelf.
valentijn slaapt vanaf een dat hij 6 weken was elke nacht al goed door, ik zet de wekken 8 uur na de laatste voeding en ik moet hem eigenlijk altijd zelf wakker maken!
Milan slaapt helaas nog steeds niet door... Voeding om 18.30 en daarna meldt hij zich standaard om half 2 's nachts. Vervolgens om 05.30...tuurlijk breekt het met wel op, maar als hij dan weer lacht is mama haar vermoeidheid vergeten.... Flessen verschuiven heb ik ook al geprobeerd, maar hij blijft zich melden, ook rijstebloem door de voeding was helaas geen succes, hij is moeilijk te foppen Ach het zal vanzelf wel komen....( al ben ik stiekum wel een jaloers op de ander moeders die wel kunnen doorslapen )
Ivana slaapt al vanaf haar eerste week door, we moesten haar dus eerst wakker maken ivm haar bloedsuikerspiegel...... 8)
Jeremy slaapt nu sinds een week door. krijgt zijn laatste voeding rond 10 of 11 uur en slaapt door tot 6 - 7 uur. heerlijk hoor. daarna gaan we samen verder slapen tot een uurtje of 10. moet ook wel want hij is overdag vrijwel de hele dag wakker.
Mika slaapt nog niet door. Komt 's nachts meestal nog 2 á 3 keer voor een voeding. Ik zit er ook niet echt meer op te wachten tot hij door gaat slapen, maar geniet nu van die knusse voedingen zo 's nachts. Lekker samen!
Ilana komt nog steeds 2 keer per nacht, ik geef bv, de laatste tussen 22uur en 23 uur.... iemand tips?
Sinds Kynan 1 week oud is, krijgt ie steeds rond 01.00 uur de laatste voeding, dan komt ie weer tussen 6.00-7.00 uur. daarna slaapt ie tot ongevver 11 uur verder
Nils slaapt nog steeds niet door. Krijgt slapend om 23.00 uur de fles en meldt zich daarna om 3.00 uur en vervolgens weer tussen 6.00 en 7.00. Elke nacht hoop ik dat hij gaat doorslapen. Dus opeens gebeurt het gewoon en wordt je 's ochtends wakker? Of waren er al signalen dat hij zou gaan doorslapen, doordat hij meer overdag ging drinken?