Bij ons gebeurde het plotseling. Ik was het al gewend en werd om een uur of 4 wakker en het was zo stil. En pas 's ochtends om een uur 7 kwam hij uiteindelijk... Ze slapen pas door als ze er zelf aan toe zijn. Ik heb ook niks veranderd qua voeding.
Nou hier ook nog een die maar niet wil doorslapen! Niets helpt hier! Om +/- 23.00 krijgt hij een fles, met 2 lepels rijstebloem erdoor geroerd. Maar helaas ook dit helpt niet. (verder krijgt hij nog BV) Hij komt nu zelfs 2x per nacht. Ben dan ook blij dat ik nog niet hoef te werken Als iemand de gouden tip heeft dan hoor ik het ook graag!
Rond de 11 weken sliep onze dochter af en toe een nacht door. Nu, 15 weken, slaapt ze eigenlijk elke nacht door. De tijden wisselen nog wel, laatste voeding tussen 21.00 en 23.00. Ze slaapt tussen de 6 en 8 uur achter elkaar door.... heerlijk
ik lees dat sommige kleintjes van 7 tot 7 al slapen?! het cb zegt tegen mij niet langer dan 8 uur..... nu snap ik er niets meer van!
Koen slaapt sinds 6 weken door. Hij sliep eerst van 11 tot 7 uur ongeveer. Nu krijgt ie rond 8.00 zijn laatste fles en slaapt dan 12 uur aan een stuk tot ongeveer 8 uur in de ochtend. Heerlijk!
Hier sliep hij vanaf 6 weken af en toe door en met acht weken helemaal! Nu maak ik hem om 7.00 wakker en de laatste voeding om 23.00.
Lisa slaapt vanaf 6 weken door. We geven haar dan om 22.30 de laatste voeding en daar slaapt ze op door tot 6.00
Ja hoor... gister poste ik hier dat mn dochter 's nachts door slaapt, maar vanacht werd ze toch wakker. Zul je altijd zien! Ze sliep van 22.30 tot 2.10. Eventjes gevoed, en toen sliep ze weer tot 7 uur. Ach ja... ben allang blij dat ze niet meer elke nacht wakker wordt
Norah-Lynn slaapt al vanaf de geboorte door. Het wisselt wel, ze heeft geen nachtvoeding meer nodig(nooit gehad!)Ze slaapt van 00.00U tot 7.00U.Ze wordt even wakker rond 4.00U maar niet van de honger, dan wil ze gewoon even aandacht.Uiteraard krijgt ze wel gewoon haar 6 voedingen, maar dan overdag. Ze was/is we een flinke baby, van ruim 8 pond, dat telt ook mee. Mijn andere kinderen waren ruim een kg lichter, die kwamen wel s'nachts. Het is wel erg lekker, dit ritme, s'nachts redelijk goede nachtrust maakt wel dat je je sneller fit voelt.
Britt slaapt oook nog niet door, laatste fles half 11 en dan komt ze tussen half 3 en 3 uur.. dan half 7. Maar wat wel maf is....britt heeft afgelopen week in het ziekenhuis gelegen doordat ze niet meer dronk, en daar sliep ze wel vanaf de eerste nacht door en kwam tussen half 6 en 7 een keer voor haar eerste voeding. Had dus een beetje de hoop dat ze thuis ook weer door ging,helaas ook nu komt mevr tussen half 3 en 3 voor eten. Hoe kan dit? ze krijgt de zelfde voeding zelfde hoeveelheid... ik zat op 5 en nu dus weer op 6 ik geef haar snachts wel minder vanacht was ze evreden met 90cc Groetjes jantina
Ik ben wel benieuwd of de kinderen die doorslapen ook borstvoeding krijgen Ik heb gisteravond voor het eerst afgekolfde melk gegeven omdat ik vermoeden dat ze 's avonds amper wat binnenkreeg uit mijn borsten want ze kwam 's nachts ook om de 2 uur. En ja hoor ze sliep door tot 4.30 uur dat is voor mij al een soort van uitslapen.
nou af en toe kon ze ineens slapen tot 05.00 en dan had ze de laatste voeding om 20.00 maar nu gaat het 2 dagen echt super goed. zoals vanacht: 19.30 slapen en om 06.45 wakker worden!
fay krijgt ook flesvoeding! maar slaapt ook al vanaf de geboorte door, ze werd zelfs chagerijnig als we de wakker maakte in de eerste week! 21:30 laatste voeding to 7:30 we hebben niet te klagen gehad!
ik geef borstvoeding. Sara slaapt 's nachts meestal ongeveer 5 of 6 uur aansluitend. Laatste voeding is wisselend; ze is moeilijk in slaap te krijgen 's avonds, dus als ze eenmaal slaapt maak ik haar niet meer wakker voor een late voeding. Dus afhankelijk van hoe laat ze in slaap valt, wordt ze tussen 3 en 6 uur wakker; bij een late voeding (rond 11 uur naar bed) slaapt ze meestal tot 5 uur of half 6.
Nils krijgt de fles, woog bij geboorte 4.25 kilo (nu 5.5 kilo), maar slaapt nog steeds 's nachts niet door. Kindje van mijn vriendin woog bij geboorte 3 kilo en krijgt borstvoeding en slaapt vanaf week 7 door.
faytje woog met der geboorte... 3968 gram weet ff zo niet hoeveel kilo da is hahahahahah (DOM!) maar heeft dat er misschien iets mee te maken dan?
Volgens mij heeft gewicht er niets mee te maken. Iemand opperde het idee dat dikkere baby's sneller doorsliepen. Daarom had ik mezelf erbij gezet, want Nils is vanaf zijn geboorte al een flinke knul, maar slaapt nog steeds niet door. Volgens mij is er niet specifiek iets waardoor je kan voorspellen wanneer je kindje gaat doorslapen. Het blijft gewoon afwachten voor ons wanneer Nils een lange nacht gaat maken.