met hoeveel weken droegen jullie zwangerschapskleding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juffie81, 3 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Ik ben nu ruim 22 weken zwanger en pas al mijn broeken nog, maar mijn truien en 't shirts niet meer. Vanaf wanneer kochten jullie zwangerschapskleding?
    En wie heeft er tips voor leuke winkels en merken?

groetjes juffie :baby:

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik ging ook rond de 20e week positiekleding dragen.
    Ik ben naar winkels als Prenatal geweest, maar heb ook wel op marktplaats gekeken.

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

:oops: Ik droeg al vanaf week 6/7 positiekleding... Kreeg mn broeken gewoon echt niet meer dicht.

Prenetal, miss etam, h&m, daar komen mijn kleding vandaan...

4. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Vanaf 8 weken ging ik al shoppen.
    Ik zie dat je net als ik in Rotterdam woont, dan moet je echt even kijken bij future maman, in het zijstraatje naast Hema. Hier vind je de ietwat duurdere (maar ook leukere/mooiere) zwangerschapskleding. Eén keer per maand ofzo hebben ze uitverkoop, dan gaat alles voor een 10tje weg!
    Verder is de Prenatal megastore (Jan Kwakplaats, vlakbij Alexandrium) een zaak met veel zwangerschapskleding.

5. luuus

luuus Niet meer actief

ik heb van markplas ook erg leuke dingen afgehaald ook nieuwe dingen waar de prijskaartjes nog aanzaten

6. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik heb vanaf 15 weken positiekleding gekocht bij miss etam.. erg leuke kleding!

7. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik ook al vanaf 6 weken. Had geen broek meer die ik nog dicht kreeg. Was bij de eerste ook zo en bij de vorige zwangerschap die eindigde in een miskraam ook.

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

Moet er nu met 20 weken ook aan geloven denk ik...

Ik heb veel broeken van Wonder Woman die erg laag zitten, die gaan nog wel, en legerbroeken en jurkjes met leggings.

Alles begint wel krap te zitten...

9. Willow

Willow Actief lid

31 jul 2007
    339
    0
    0
    Met 16 / 17 weken broeken
    en vandaag trek ik voor het eerst een zwangerschapstruitje aan (20 wk)

10. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Met 16 weken kreeg ik m'n broeken niet meer dicht, toen heb ik bij Prenatal, Name-it en H&M wat positiebroeken en jurkjes (voor over een legging) gekocht. Sommige "gewone" truitjes kan ik nog wel aan, komt door de mode van dit moment maar dat wordt ook steeds krapper dus heb nu ook wat positietruitjes gekocht bij de Prenatal en H&M.

Liefs

11. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Vanaf 12 weken toch wel positiekleding gaan dragen... en dan bij H&M en Prenetal vandaan, maar als ik thuis ben gewoon trainingsbroeken...

12. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Met een week of 11-12 ben ik overgestapt naar positiekleding. M'n broeken zaten al langer wel strak, maar ik had nog een broek die normaal gesproken echt veel te wijd is, dus daar heb ik me nog een tijdje mee kunnen redden.
    Truien en shirtjes hoeven nog niet perse positiekleding te zijn, maar daar komt m'n buik vaak wel mooier in uit, dus ik vind het wel leuk om te dragen ;)

Tot nog toe de kleren gekocht bij Prenatal en BabyPlanet.

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb vandaag voor het eerst een positiebroek aan. Een simpele zwarte van de h&m (via ebay overigens) . M'n eigen zwarte halfhoge broek -die normaal gesproken altijd net te wijd was- stond s avonds echt in m'n buik , echt striemen, dus dat was niet zo prettig, deze broek zit nu echt heerlijk :) ! Ik denk dat er ik nog 1 bij ga halen. Het ziet er niet zo erg uit als positiekleding ook, maar het zit gewoon veel lekkerder.

14. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Heb in de 20ste week voor het eerst een zwangerschapsbroek aangetrokken.

15. minniemouse

minniemouse Actief lid

11 mrt 2006
    174
    1
    0
    flevoland
    Bij de 1e met een week of 16 aan de positiekleding.

Nu al met 9 weken!

Ik heb nu alleen 2 broeken en 2 shirts gekocht en verder wacht ik nog even. Bij de 1e werd ik rond de 20/25 weken ook dikker op mijn benen en billen waardoor ik mijn positiebroeken niet meer aankon.

Dit heb ik trouwens geshopt bij de H&M. Betaalbaar en leuk!

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    vanaf 8 wk soms en met 10 wk kon ik niet anders meer

17. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Ik ben wat afgevallen maar heb wel al nieuwe bh,s gekocht omdat ze te klein zijn geworden :)

18. Ik heb rond 12 weken 1 zwangerschapsrok en 1 zwangerschapsbroek gekocht. Die ik soms aan had, maar sinds 16 weken draag ik ze continue. Verder heeft mijn moeder een paar broeken van mij verknipt tot zwangerschapsbroek. Ik droeg deze toch niet meer en ze paste ook niet meer. Maar omdat ik zoveel was afgevallen passen ze nu weer perfect en lekker gratis :D .

19. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    broeken vanaf 12 weken, maar terug kijkend naar toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, begonnen mijn broeken al krap te zitten met 9 weken.
    zwangerschaps truitjes hoefde ik pas bij 5 maanden en een beetje. Nu kan ik niet anders meer... mijn buik en borsten passen niet meer in normale kleding... tenzij het t-shirts zijn van mijn mannie... maar die mag ik niet meer aan van hem omdat ze uitlemmelen rond de buuste zegt ie, en hij wil geen tieten in zijn shirts whaha..

20. Rond de 12 wkn begon ik met zwangerschapskleding had toen al een enorme buik niks paste meer.
    Heb veel gehaald bij prenatal,h&M en miss etam natuurlijk.

:)

Deel Deze Pagina