met hoeveel weken droegen jullie zwangerschapskleding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juffie81, 3 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    ik draag sinds week 11 positie kleding gewone kleding kon echt niet meer, meeste is gehaald bij miss etam, hebben ze leuk betaalbare positiekleding :)

2. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    He Juffie,

Las net je vraag, ben zo blij dat jij hem gesteld heb, was namelijk al bang dat ik de enige was met zo'n enorme trommel!
    Ben nu 10 weken zwanger, maar sinds 2 weken al positiekleding....
    Heb pas 1 broek gekocht, wil eerst wat meer zekerheid, maar al wel meerdere truitjes. Kan gewoon niet zonder!

Zie dat je uit Rotterdam komt dus helaas niet vlak bij Amsterdam anders had ik nog wel leuke adresjes geweten.
    De verschillende dingen die ik heb gekocht komen uit een boetiekje, maar absoluut niet duur. Merken St.Oliver en Mamaliciuos als merken, zelfs me zusje van 18 wilde die broek kopen, zo leuk als ie is. En slechts 40 euro!

Heel veel succes, Liefs Schaapje

3. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    ik merkte gister dat mij lekker zittende spijkerbroek toch iets te strak was, kreeg er zelfs striemen van op me buik.. dus heb vandaag een MAMA-spijkerbroek bij de H&M gekocht, ben benieuwd hoe die gaat zitten, met 12 weken dus maar vind overigens wel dat me buik begint te groeien, is dit bij andere ook zo?

groetjes

4. EdNe

EdNe Actief lid

22 aug 2007
    113
    0
    0
    België
    heb me vandaag ook in m'n gewone broek moeten wringen. Niet dat ik er anders veel overschot in had maar heb intussen wel m'n knoopje open moeten zetten. Velen zeggen dat je bij een eerste zwangerschap niet zo vlug een buikje krijgt maar ik vrees dat dat niet voor mij geldt! (in gewicht ben ik nog niks bijgekomen) Mijn jeans is wat ruimer en die past nog beter maar ik kan natuurlijk niet altijd met dezelfde broek aan lopen! Ik had gehoopt m'n gewone kleren zo lang mogelijk te dragen maar ik vrees dat dat niet meer lang zal kunnen...

5. EdNe

EdNe Actief lid

22 aug 2007
    113
    0
    0
    België
    heb me vandaag ook in m'n gewone broek moeten wringen. Niet dat ik er anders veel overschot in had maar heb intussen wel m'n knoopje open moeten zetten. Velen zeggen dat je bij een eerste zwangerschap niet zo vlug een buikje krijgt maar ik vrees dat dat niet voor mij geldt! (in gewicht ben ik nog niks bijgekomen) Mijn jeans is wat ruimer en die past nog beter maar ik kan natuurlijk niet altijd met dezelfde broek aan lopen! Ik had gehoopt m'n gewone kleren zo lang mogelijk te dragen maar ik vrees dat dat niet meer lang zal kunnen...

6. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    dat dacht ik ook ja, dat je bij de eerste zwangeschap niet zo snel een buikje kreeg maar voor mij is dat ook niet weg gelegd, ik heb een foto in me album, daar kun je het al zien :)

7. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    t´is bij iedereen verschillend zie ik wel.
    Denk dat ik er ook snel aan moet geloven.
    heb altijd erg strakke broeken aan en ze knellen al af.
    maar voor deerste echo komt er geen zw-broek in huis.
    Eerst ff afwachten of het goed zit!
    tot die tijd een elastiekje om m´n broek en een iets langer truitje aan (scheelt wel dat het nu winter is)

gr mayo

8. Anique

Anique Niet meer actief

Ik draag sinds 2 / 3 weken wel positiebroeken, nog geen positie-bovenkleding, vind ik nog niet echt nodig, dus met 16 weken ongeveer. Maar het had wel iets eerder gekund, toen ik voor het eerst een positiebroek aanhad wilde ik direct niet meer anders :)

Deel Deze Pagina