met hoeveel weken echt merken dat je buik anders word

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door naatjj, 24 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatjj

naatjj Lid

7 mrt 2015
    51
    0
    0
    Den haag
    Haaihaai

Ik heb een vraagje ik ben morgen 15 weken zwanger maar bij hoeveel weken gingen jullie merken dat de buik anders ging aanvoelen ? Dus de bekende rubber bal constant duidelijk voelen bij staan en liggen

Ik heb de ene keer wel dat ik een bolling voel als ik lig de andere keer weer niet op de een of andere manier ben ik nog steeds bang dat er iets mis kan gaan en maak ik me constant zorgen tot ik de volgende echo krijg ( waar van ik er nog maar 1 gehad heb en 1 keer het hartje geluisterd heb )

2. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Dat verschilt per persoon en per zwangerschap met een week of 16 merkte ik het echt met bukken ed

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik ben bijna 19 weken en merk alleen wat als ik op mijn buik lig, of op mijn rug 's avonds in bed bijv na een drukke dag

4. MamaSophia

MamaSophia Actief lid

18 apr 2015
    225
    0
    0
    Utrecht
    Ik vind het niet echt aanvoelen als een rubberen bal, maar ik vond dat ik iets na de 20 weken echt een zwangerschapsbuik begon te krijgen en dat tie dus glad en rond werd. Ik vind dat hij met 28 weken pas echt in de weg ging zitten, dus dat ik de buik echt de hele tijd voel zitten. Je hebt denk ik dus nog wel even. En tuurlijk blijft het een beetje eng op het begin, maar een kleine of grote buik zegt niks over of de baby gezond is. Ook pijntjes horen er bij, want ik weet nog dat ik daar best veel last van had toen mijn buik in een groeispurt belande. Dus zolang je geen vreemde vreselijk pijnlijke buikpijn hebt of bent te bloeden, zal alles nog prima in orde zijn daar binnen. ;)

5. naatjj

naatjj Lid

7 mrt 2015
    51
    0
    0
    Den haag
    Ja dat hou ik mezelf ook heel de tijd voor :) zolang er geen bloedverlies is en geen buikpijn is er niets om me zorgen te maken :) maar onbewust gebeurt het toch :$

6. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Ik sinds... 14 weken denk ik?
    Als ik op mn buik ga liggen, met mn buik tegen t aanrecht sta of inderdaad als ik buk.
    Maar het zal voor iedereen anders zijn. Ik ben van mezelf nogal voluptueus, du als ik diep moet bukken, zit ook mn buik- en beenvet in de weg wat tegen de "bal" in mn buik drukt. Als je heel mager bent denk ik dat je dat allemaal wat later voelt?

7. naatjj

naatjj Lid

7 mrt 2015
    51
    0
    0
    Den haag
    Ik ben niet een van de slankste maar ik vroeg het me af omdat ik de ene keer wel een bolling in me buikvoel en de andere keer niet Maar het is inderdaad bij iedereen anders zo zeggen mensen om me heen ook dat ze al zien dat ik een babybuik krijg terwijl ik zelf zoiets heb van het zal wel maar ik zie niets

8. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    3de zwangerschap, maar echt merken deed ik pas met een week of 20?

9. Tulpje34

Tulpje34 Lid

19 apr 2015
    76
    0
    6
    Utrecht
    Nu in week veertien zie ik dat mijn buik er anders uit gaat zien, nog niet als een ronde zwangere buik maar al wel iets boller vanaf de onderkant. Heb al wat zwangerschapskleding in huis, want het kan ineens heel hard gaan. Met 20 weken was het bij bijna al mijn vriendinnen goed te zien.

10. Zwartmetsuiker

19 mrt 2015
    45
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ben 17 weken maar heb al een flinke buik, kan ook door mijn lengte komen denk ik.. (1m54)

11. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Ik merk het nu al met 5 weken en wat dagen:)
    Mn buik steekt al wat naar voren en voelt wat opgezet

12. Maera

Maera Lid

22 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik merk het nu met 16 weken wel al. Ben ook behoorlijk flink, maar de baarmoeder zit al tot 2 vingers onder de navel :). Flinke bal kan dat worden, zeker als ik moet piesen :p

Deel Deze Pagina