Hoi allemaal, Tijdje terug heb ik hier een stuk geschreven dat ik zwanger ben van de 4e maar dat het voor mij heel gevaarlijk zou kunnen zijn ivm met extreem dunne baarmoederwand. Afgelopen vrijdag ben ik voor het eerst bij de gyn geweest en was toen precies 7wk zwanger. Heb dus late eisprong gehad dacht namelijk door mijn symptomen dat ik verder zou zijn. De gyn vertelde mij dat ik deze zwangerschap mag doorzetten ondanks de dunne bmwand. Ze gaan mij extra in de gaten houden en willen de kz rond de 36 uitvoeren. Dat was voor ons een grote opluchting! Maar op de een of andere manier kan ik niet genieten, dit zou de laatste keer zijn dat ik zwanger ben. Mijn man laat zich helpen omdat we geen risico's willen lopen. Ik heb zulke erge menstruatie krampen, de misselijkheid neemt af heb geen gevoelige borsten. Ik ben zo bang omdat ik nog nooit een miskraam heb gehad dat ik er nu 1 krijg. Het kan nu eenmaal niet altijd goed gaan. over 2,5 week heb ik pas weer mijn tweede echo ben zo onrustig Liefs
Ten eerste gefeliciteerd Symptomen zeggen helemaal niks de ene dag had ik ook meer kwaaltjes als de andere dag. Je hebt al een goede echo gehad dus dat is al een geruststelling. En er zijn zoveel vrouwen die nog nooit een miskraam hebben gehad. Probeer ondanks de zenuwen wel te genieten.
Gefeliciteerd met deze zwangerschap! Het hebben of ontbreken/afnemen van kwaaltjes, zegt echt niks over het verloop van de zwangerschap. Écht niet. Ik begrijp je onzekerheid wel hoor, stressen kan ik ook als de beste Ik hoop in ieder geval dat deze zwangerschap hartstikke goed mag blijven gaan, en jullie over 7 maanden een mooi kindje mogen vasthouden.