Met hoeveel weken een buikje??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door natjeb85, 9 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik ben nu bijna 11 weken en het wordt lastiger om het te verbergen. Ik denk dat ik mijn broeken nog maar een paar weken zal passen. Ik heb wel zin in de periode dat het straks echt zichtbaar zal zijn :D

2. Bayeux12

Bayeux12 Actief lid

11 dec 2012
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was (4 weken) viel me wel op dat mijn buik bol was, dit heeft de eerste 3 maanden geduurd. Daarna is het wat stil blijven hangen, nu 22 weken en volgens iedereen heb ik een kleine buik.

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Bij de eerste begon mijn buikje wat te groeien rond de 14 weken.
    Bij mijn huidige zwangerschap viel het al niet meer te verbergen met 9 weken.

4. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Heb van mezelf al een aardig buikje maar merk dat me broeken nu al niet meer lekker zitten. Sommige gaan ook gewoon al niet meer dicht.

5. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Geen idee meer hoe het bij de eerste was eigenlijk, ik denk pas bij 20 weken goed zichtbaar.
    Nu sinds gisteren vragen mensen op het werk of ik zwanger ben, ik kan het nu echt niet meer verbergen, tenzij ik losse kledij draag.
    Ik kijk ook uit naar dat buikje, maar ik weet zeker dat ik over enkele maanden ook weer heel erg zal uitkijken naar mijn plat buikje :cool:

6. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Bij mij was er niets te zien tot ik een week of 18 zwanger was. Nu heb ik een bescheiden buikje, mijn broeken gaan niet meer dicht, maar de flap van mn zwangerschaps jeans blijft nog niet niet zo goed zitten. Die zakt nog steeds een beetje naar beneden.

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik was erg vroeg, vanaf week 10 gingen we het zelf zien en vanaf nu zien bekenden het ook erg duidelijk, maar voor onbekende heb ik nog een buikje. Ik was altijd erg plat, dus vandaar dat het voor bekenden al heel wat lijkt.

8. Stefania

Stefania Actief lid

21 dec 2012
    111
    0
    0
    Groningen
    haha mijn buikkie werd pas zichtbaar bij 17weken. Wat me wel verbaast is dat het het ene moment een hele toeter is en op andere dagen mn buik ineens weer platter lijkt XD

9. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Tot een week of 18 leek het alsof ik gewoon wat dikker was geworden.. Met een week of 20 liepen we op de markt, en kreeg ik allerlei opmerkingen; Kipboer; hier zwangere vrouwen eten graag*geeft kippies* Groenteboer; *Hier een banaan, daar zijn zwangeren gek op* e.d.:D

1 kindje overigens.

10. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    hahahahah Nathaliiej wat een giller :D (leuke naam trouwens;)) nou ik heb nog best wel een beetje vetjes van mezelf dus ben echt benieuwd wanneer ik een toeter krijg!! zo leuk om te lezen dat het echt anders is bij iedereen

11. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

met 30 weken kreeg ik echt een zichtbaarbuikje. daarvoor was het nauwelijks zichtbaar . terwijl ik maar een dunne meid ben.
    met 12 weken een buikje is het nog niet je kindje maar je darmen die opzetten.je kindje is dan nog maar een paar cm;)

12. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Haha Soms mis je de 'Like' van Facebook:D

Het is inderdaad héél anders per persoon.. Mijn buurvrouw loopt precies 1 dag voor op me, en bij haar was het met 6 weken al overduidelijk voor iedereen.. Wel dr 3e zwangerschap, maar ik heb foto's gezien van de 1e 2 en daar was het net zo haha.

M'n zus en moeder groeiden ook gelijk gigantisch, dus ik dacht alleen maar.. waar blijft die buik..
    Nu denk ik af en toe; grrr hij zit in de weg!:D

Deel Deze Pagina